Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Jeg har aldri røyka, tatt dop eller misbrukt alkohol. For tiden er jeg i mammapermisjon og sliter så med hverdagen. Jeg er sliten, trist og lei. Hver dag skulle jeg ønske jeg kunne ta noe som gjorde meg glad, gav meg ro eller en eller annen form for tilfredsstillelse. Jeg måtte for fem år siden ta sterke piller etter en operasjon og de tenker jeg på nå. Kunne ønske jeg kunne få tak i disse, de gav så god følelse i kroppen. Burde jeg oppsøke lege fordi jeg har disse tankene? Er jeg helt tullerusk i hodet? Tør ikke spørre noen om dette, jeg skammer meg over å ikke være lykkelig. Anonymous poster hash: cd4fb...faf
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Ja, dette må du snakke med noen om. Fastlegen kan værende godt sted å begynne. Helsesøster kan også være en god start. Anonymous poster hash: e0a69...4a6
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Les deg opp på fødselsdepresjon og se om du kjenner deg igjen. Ta uansett kontakt med lege og fortell hvordan du har det. Dette høres ikke godt ut. Klem til deg! Anonymous poster hash: 947ae...a47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå