Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Hvis du kledde begge deler ville du valgt lang litt skrå bob eller langt hår til sommeren? ? Har frisørtime i morgen og klarer ikke bestemme meg om jeg bare skal beholde lengdene eller gå for litt frisyre. Anonymous poster hash: 14cb9...a4f
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Som frisør er jeg drit lei skrå bob, hadde heller gått for skulderlangt hår, også kalt klassisk lang bob. Men jeg har skandinavisk hår og hadde kledd den lengden, ikke sikkert med ditt hår?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Føler "alle" har langt hår jeg og synes det blir litt kjedelig men samtidig er det jo klassisk fint på en måte og "safe". Har prøvd sånn rett bob sist og syntes den ble veldig kjedelig til meg. Skrå hadde jeg gangen før det og ble veldig kledelig og stilig men skjønner at du som frisør sikkert har gått litt lei den. Jeg har fyldig hår med litt fall. Pleier å rette det ved bob. Andre forslag? Anonymous poster hash: 14cb9...a4f
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Om du har kraftig manke er kortere bob freshere ja, ihvertfall om du bruker fallet ditt (DU MÅ JO IKKE RETTE DET UT ). Men selvfølgelig, langt hår er jo forsåvidt mer praktisk, selv om det er tyngre å bære på
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 Hehe synes det er penere utrettet har vel ikke kraftig manke akkurat men tykt ååååå usikker, hehe alltid sånn Før jeg skal til frisør. Ønsker endring men så blir jeg så redd Hår har så mye å si for utseendet. Anonymous poster hash: 14cb9...a4f
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 23. juni 2015 #6 Skrevet 23. juni 2015 Selvfølgelig, er er jo aldri fornøyd med det man har Vær ihvertfall sikker før du klipper av deg de lange lokkene. Om dy bare ønsker litt forandring, hva med å heller endre litt på fargen el vare klippe til en lang sidelugg? Skal ikke mye til
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #7 Skrevet 23. juni 2015 Ja får google litt mer på bilder og forhåpentligvis få en flink frisør i morgen takk for innspill Anonymous poster hash: 14cb9...a4f
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #8 Skrevet 23. juni 2015 hadde jeg fått bestemme over mitt eget hår helt selv hadde jeg klippet det kjempe kort! elsker å ha kort hår, veldig stilig på jenter syntes jeg. + at ikke alle har det. men får ikke lov av forloveden, har lovet han å spare til vi skal gifte oss. så jeg får nøye meg med mitt halv lange hår & en lekker farge isteden. Anonymous poster hash: 9438f...b23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå