Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Har aldri kjent en slik følelse tidligere. Jeg er så sliten, alt er et ork. Vi har 2 barn på 1 og 3 år og jeg er i full jobb. Begge sover natten gjennom og det er egentlig ikke noe tull med noen av den. Det har bare plutselig blitt slik, uansett hvor lite/mye jeg sover er jeg sliten. Jeg kunne godt bodd i senga hele dagen og bare sovet. Å komme seg gjennom arbeidsdagen er et herk (sykepleier, men har rolig arbeid med lite stress, men nok til st jeg får rørt på meg), det å røyse seg fra en stol er tungt! Til og med hjemme har jeg begynt å sovne av på ettermiddagene, det har jeg aldri i hele mitt liv før😩 Hva i alle dager kan det komme av? Jeg kjenner hele kroppen verker, ikke smerter, men alt er tungt og slitsomt. Anonymous poster hash: bbcd9...e29
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Ta en tur til legen og be om utvidede blodprøver.. det kan være alt fra anemi til lavt stoffskifte. Uansett lurt å sjekke når du opplever en slik brå endring uten å finne logisk forklaring 😊 Anonymous poster hash: ba3b5...f7b
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Kanskje du er gravid Jeg er også inne i en sliten-periode. Men jeg tror det er en kombinasjon av lummert vær og ferie. Blir helt slått ut! Anonymous poster hash: c74f1...0a9
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Tok en test for sikkerhets skyld, og den var negativ. Har spiral, så regner med jeg er høvelig trygg. Takk for tips, får prøve å dra til legen Hi Anonymous poster hash: bbcd9...e29
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 Da jeg hadde en sånn periode var jeg så lav på vitamin B12 at jeg trengte sprøyter, var i tillegg lav på D-vitamin og jern. Anonymous poster hash: dd6fc...f94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå