jojoba Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Hei. Jeg har et spørsmål angående samvær for barna med far.Jeg har hovedomsorgen for 3 barn på 8,10 og 14 år.De er 8 netter hos sin far i mnd.For å Gjøre en lang historie kort så har jeg lyst til å minske samværet med han pga hans nye samboer som lager et sant helvete for både meg og mine barn, og drar min x-mann inn i løgn og tull . jeg syntes det er svært ugunstig for mine barn å Være der så mye.Hans nye samboer ble blant annet hentet av politiet etter fyllebråk med 5 unger i hus der mine 3 ble sendt gråtende hjem i undertøy midt på natten.Som sagt har jeg hovedomsorgen for barna, men vi har delt ansvar, kan jeg endre samværsavtalen selv nå, eller må det gå gjennom retten? Jeg ønsker han skal gå ned til kun annenhver helg og en kveld i uken.Barna er også enige i dette.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Du alene kan ikke endre på samværet. Dere må enten bli enige du og far eller så blir det mekling og rettssak Anonymous poster hash: f93e9...78d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå