Gå til innhold

Ville dere fortalt kjæresten hans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt traff jeg en mann i forhold, han sa han var på vei ut og at jeg bare måtte være tålmodig. Det varte og rakk og det gikk 4 mnd. Han forteller deg hver dag via mld hvor glad han er i deg,hvor mye han savner deg,snakker om alle planene vi hadde når han ble singel. Vi har hatt masse herlig sex som vi har pratet om også, via meldinger. Alt i alt har jeg flere tusen mld tilsammen. Nå har det vist seg at han ikke har planer om å gå, han har bare lurt meg. Og jeg er nok bitter og hevngjerrig, men jeg drømmer om å sende dette videre til henne..Dårlig gjort kanskje, men på en annen side vil hun kanskje vite hva mannen hennes holder på med?..

Anonymous poster hash: 15e91...8d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var borti det samme med en vinglad herremann på Jessheim, han "slo opp" med mammantilmolly, men glemte seg visst å la ut bilde av dem på Insta 😂

Anonymous poster hash: f24d8...433

Skrevet

Jeg er den dama hans. Og jeg ville visst ja. Men da må du være ærlig. Ikke trekke fra noe eller legge til, bare for å gjøre det verre eller bedre for han. Og vær klar over at hun kan være interessert i å snakke MYE med deg, flere ganger. Eller hun kan legge deg for hat.

Har de barn?

Anonymous poster hash: 08ef0...925

Skrevet

Jeg ville ha visst. Var i samme situasjon, han fortalte hun andre at han var ute av forholdet med meg, han elsket henne, alle planer de hadde sammen osv. Selvfølgelig brukte han henne kun for sex, så å si alle i mine omgivelsene visste om det og holdt kjeft. Det kom ut for en dag, hennes venninne fortalte det til meg, i tillegg til å si at jeg kommer til å tape mot henne og ikke klare å holde mannen min borte fra henne siden han elsker henne og ikke meg. Dette var siste desperat forsøk på å få ham til å gå fra meg til fordel for henne. Jeg forstår ikke at noen kvinner i 2015 går på den evige klisjeen "kona mi forstår meg ikke, jeg skal bryte ut av forholdet, men må bare og må bare ditt og datt".

Jeg hadde fortalt om jeg var deg. Og latt være å pule på menn i forhold i fremtiden, du blir bare brukt som et hull og sårer andre i tillegg.

Anonymous poster hash: 0a499...0d0
Skrevet

Jeg håper noen forteller meg det om det hadde vært mannen min

Anonymous poster hash: b6df7...f41

Skrevet

Jeg er den dama hans. Og jeg ville visst ja. Men da må du være ærlig. Ikke trekke fra noe eller legge til, bare for å gjøre det verre eller bedre for han. Og vær klar over at hun kan være interessert i å snakke MYE med deg, flere ganger. Eller hun kan legge deg for hat.

Har de barn?

Nei, det er ingen barn i bildet..Jeg vet hun kommer til å få en reaksjon, det må jeg ev være forberedt på, og om hun skulle hate meg, får hun bare gjøre det om hun vil det. Har da ikke bestemt meg, men kjenner jeg har mest lyst å fortelle bare for å ramme han, og det er jo feil vinkel?..Men hvorfor skal han få svinse videre i livet sitt, også skal jeg sitte igjen som en dritt alene?

Skrevet

Har de barn?

Nei, det er ingen barn i bildet..Jeg vet hun kommer til å få en reaksjon, det må jeg ev være forberedt på, og om hun skulle hate meg, får hun bare gjøre det om hun vil det. Har da ikke bestemt meg, men kjenner jeg har mest lyst å fortelle bare for å ramme han, og det er jo feil vinkel?..Men hvorfor skal han få svinse videre i livet sitt, også skal jeg sitte igjen som en dritt alene?

Herregud. Du valgte å innlede et forhold til en opptatt mann. Nå er du snurt og vil at han skal lide også? Voks opp

Anonymous poster hash: bdd37...857

Skrevet

Har de barn?

Når du med full viten har ligget med noen som hadde kjæreste synes jeg du bør vise litt respekt og ta hensyn til henne når du forteller det. Drittsekken blir rammet uansett.

Anonymous poster hash: b6df7...f41

Skrevet

Selvsagt forteller du henne det, men gjør det i det minste for hennes skyld slik at hun får vite hvilke drittsekk hun er sammen med FØR det evt kommer barn inn i bildet.

Hva med å ha litt empati med hun som blir bedratt da?

Hadde aldri falt meg inn å surre meg bort I en opptatt mann, og hvis jeg først hadde vært så dum, så hadde antageligvis samvittigheten min for kjæresten hans spist meg opp innvendig.

Du har innsett at han ikke vil ha deg og kun har brukt deg hele tiden, han er et rasshøl, mest av alt mot kjæresten sin.

Gi han en sjanse til å fortelle det til henne selv slik at hun kan ta et valg. Gjør han ikke det, så bør du si det til henne.

Han kommer uansett til å hate DEG for hva han selv har ødelagt, og om det blir slutt så er du antageligvis den siste på lista han kontakter.

Skrevet

Selvsagt forteller du henne det, men gjør det i det minste for hennes skyld slik at hun får vite hvilke drittsekk hun er sammen med FØR det evt kommer barn inn i bildet.

Hva med å ha litt empati med hun som blir bedratt da?

Hadde aldri falt meg inn å surre meg bort I en opptatt mann, og hvis jeg først hadde vært så dum, så hadde antageligvis samvittigheten min for kjæresten hans spist meg opp innvendig.

Du har innsett at han ikke vil ha deg og kun har brukt deg hele tiden, han er et rasshøl, mest av alt mot kjæresten sin.

Gi han en sjanse til å fortelle det til henne selv slik at hun kan ta et valg. Gjør han ikke det, så bør du si det til henne.

Han kommer uansett til å hate DEG for hva han selv har ødelagt, og om det blir slutt så er du antageligvis den siste på lista han kontakter.

Og for å svare på spm ditt, jeg ville veldig gjerne ha visst om det var min mann som var utro..

Skrevet

Nei, jeg ville ikke fortalt, jeg ville ikke latt min egen bitterhet ødelegge noe, han kan få stå for det alene fra nå av. Hadde jeg likevel vært så kjip at jeg hade pult på noens mann så skulle jeg da vitterlig ikke kravlet meg opp på moralens høye hest tvert han viste seg å være drittsekk mot meg også bare for å ramme dem. Jeg ville snudd ryggen til og gått, han er jo tydeligvis en utro dritt så hvorfor vil du ha ham ....??!

Anonymous poster hash: 1050f...d14
Skrevet

Jeg ville også ha visst om min mann var utro, både for å kunne sjekke meg for kjønnssykdommer slik at eventuelle sykdommer ikke utvikler seg videre, og for å hive ham ut døra. Men alltid litt søtt og fascinerende når ei elskerinne tror på ordentlig klisjehistorie og synes sååå synd på seg selv når mannen ikke går fra kona likevel. Ja, for det er virkelig DEG det er synd på, ikke sant? Du hadde valget om å drite i å ligge med en mann du visste var opptatt. Kona/kjæresten hadde ikke valg om å avverge at hennes mann lå med noen andre... Til pass sier jeg bare, så tenker du forhåpentligvis med annet enn musa neste gang du finner deg mann...

Skrevet

Ja det ville jeg ha visst. Definitivt

Skrevet

Jeg har som sagt fortalt veldig kort her..Ja, jeg er nok en hurpe, jeg ønsker ikke å forklare meg her da ting er vanskelig nå. Det jeg funderer på er om jeg skal fortelle henne, eller ikke..Jeg føler jeg kommer til å ødelegge hele hennes verden og jeg vil jo ikke det, samtidig har hun jo rett til å vite det?..Og igjen, jeg er redd jeg forteller det fordi jeg er bitter, og det vil jeg jo ikke..

Kanskje jeg skal la det bero noen dager også ta stilling til det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...