Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Har sagt i mange år at han må til legen. Det er plagsomt for meg, og for ham at han må på do HELE tiden. Hvos vi ska dra i en butikk, må han på do først selvom det er 15-30 min siden sist. PÅ butikken må han på do. Når vi kommer hjem må han på do. Alt står på vent hele livet pga ham. Han vekker meg om natta fordi han må på do.... Tips??? Anonymous poster hash: 4ea76...273
rytme Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Hvorfor nekter han å gå til legen? Han er vel enig i at han har problemer som burde tas på alvor? har han legeskrekk?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Vet så alt for godt hvordan det er å ha en sta mann som ikke vil til legen. Kanskje få han til å føle at det er hans idé på noe vis? I allefall ikke mase for det virker mot sin hensikt, i allefall her. Når jeg slutter å mase kan han en stund senere si at han kan tenke seg å gjøre det jeg maste om... Haha.. Det være seg lege eller fysioterapeut. Typisk mann, skal absolutt ikke dit. Men det har bedra seg! Anonymous poster hash: b9aa7...aaf
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Jeg bestille legetime til min mann. Forklarte legen hva problemene var. Mannen gikk frivillig, men hadde han ikke gått, hadde jeg tvunget han og blitt med inn. Nå har han fått sjekket seg fra topp til tå og fått seg høreapparat 😊
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 Hvorfor nekter han å gå til legen? Han er vel enig i at han har problemer som burde tas på alvor? har han legeskrekk? Ja, jeg vet ikke, virkelig... Vet så alt for godt hvordan det er å ha en sta mann som ikke vil til legen. Kanskje få han til å føle at det er hans idé på noe vis? I allefall ikke mase for det virker mot sin hensikt, i allefall her. Når jeg slutter å mase kan han en stund senere si at han kan tenke seg å gjøre det jeg maste om... Haha.. Det være seg lege eller fysioterapeut. Typisk mann, skal absolutt ikke dit. Men det har bedra seg!Anonymous poster hash: b9aa7...aaf Hvordan kan jeg få til det? Jeg bestille legetime til min mann. Forklarte legen hva problemene var. Mannen gikk frivillig, men hadde han ikke gått, hadde jeg tvunget han og blitt med inn. Nå har han fått sjekket seg fra topp til tå og fått seg høreapparat Det er jo bra. Men vi har kranglet endel om det, det styrer jo hele livet denne tissinga. Anonymous poster hash: 4ea76...273
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #6 Skrevet 23. juni 2015 Om det har vart i mange år er det vel ikke noe alvorlig😉 Det kan sitte mellom ørene også. Kanskje han vet det og vet legen ikke vil finne noe galt? Anonymous poster hash: 7407d...d0d
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #7 Skrevet 23. juni 2015 Hvorfor nekter han å gå til legen? Han er vel enig i at han har problemer som burde tas på alvor? har han legeskrekk? Ja, jeg vet ikke, virkelig... Vet så alt for godt hvordan det er å ha en sta mann som ikke vil til legen. Kanskje få han til å føle at det er hans idé på noe vis? I allefall ikke mase for det virker mot sin hensikt, i allefall her. Når jeg slutter å mase kan han en stund senere si at han kan tenke seg å gjøre det jeg maste om... Haha.. Det være seg lege eller fysioterapeut. Typisk mann, skal absolutt ikke dit. Men det har bedra seg!Anonymous poster hash: b9aa7...aaf Hvordan kan jeg få til det? Jeg bestille legetime til min mann. Forklarte legen hva problemene var. Mannen gikk frivillig, men hadde han ikke gått, hadde jeg tvunget han og blitt med inn. Nå har han fått sjekket seg fra topp til tå og fått seg høreapparat Det er jo bra. Men vi har kranglet endel om det, det styrer jo hele livet denne tissinga. Anonymous poster hash: 4ea76...273 Overaktiv blære er det vel ingenting å gjøre med uansett? Anonymous poster hash: 43313...5e6
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #8 Skrevet 23. juni 2015 Det finnes såvidt meg bekjent piller mot overaktiv blære, men JA, det kan veldig godt være psykisk/PCD Anonymous poster hash: 4ea76...273
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #9 Skrevet 23. juni 2015 Ocd ikke pcd Anonymous poster hash: 4ea76...273
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #10 Skrevet 23. juni 2015 Kanskje kan han få prøve Betmiga eller Vesicare om han bare drar seg til legen. Disse kan minske trangen til å tisse ofte. Anonymous poster hash: a62ec...657
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #11 Skrevet 23. juni 2015 Mange urologer her hører jeg?! Få han til lege, kan jo være noe alvorlig selvom det mest sannsynlig ikke er det. Synsing om diagnoser hører vel ikke hjemme på et nettforum! Anonymous poster hash: 8a08b...47f
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #12 Skrevet 23. juni 2015 Mange urologer her hører jeg?! Få han til lege, kan jo være noe alvorlig selvom det mest sannsynlig ikke er det. Synsing om diagnoser hører vel ikke hjemme på et nettforum! Anonymous poster hash: 8a08b...47f Nå er ikke JEG urolog nei, men har slitt med det samme problemet og vært til både urolog og uroterapeut, og fått begge disse medisinene. Selvfølgelig bør mannen til HI dra til legen og sjekke alt mulig, men jeg tenkte at siden han sier at han ikke vil til legen, så kan det å fortelle om "vanlige" legemidler som kan løse problemet (om han altså kommer seg til legen), være en positiv ting. Anonymous poster hash: a62ec...657
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #13 Skrevet 23. juni 2015 Var ikke ment mot deg med medisiner. Var mer til de over Du skriver jo at han bør dra til lege. Anonymous poster hash: 8a08b...47f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå