Gå til innhold

Synes du utseende ditt passer til deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes jeg (min personlighet) ville passet bedre å være ei lav, slank jente med langt mørkebrunt tykt hår og store brune øyne.

I stedet  er jeg lang (174cm), jeg passer virkelig ikke å være så høy. Personligheten min er mer sånn søt og uskyldig, og det passer bedre til ei lavere jente.

Jeg er ikke stygg, men ser veldig vanlig ut, og når jeg pynter meg ser jeg ei normalt ok dame, men ikke slik jeg vil se ut. Jeg ville ikke ønsket å sett ut som meg hvis jeg kunne velge.

Jeg er heldigvis slank...

Anonymous poster hash: d051e...5fa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske skarp i personligheten og er liten og normalvektig. Hadde passet bedre om jeg hadde vært høy og modellslank til min frekke holdning

Anonymous poster hash: cc155...008

Skrevet

Haha, moro ☺

Jeg er like høy som deg, slank og veldreid. Jeg er kjapp, kan være frekk på en freidig måte, er litt kald og utilnærmelig. Jeg kler meg, sminker meg og framtrer med selvtillitt og sikkerhet. Jeg elsker også høye hæler sånn at jeg skikkelig rager over de fleste. Jeg vil si at jeg har formet mitt utseende etter min personlighet

Anonymous poster hash: d8f1a...4f4

Skrevet

Stort sett ja. Men jeg kunne gjerne sluppet de konstante sinnarynkene mellom øyebrynene. Jeg er omtrent alltid glad! Men det ser jo dessverre ikke akkurat sånn ut.. :-(

Anonymous poster hash: 9e70f...bcd

Skrevet

Tja, jeg er typisk nordisk blond, var vel pen for 10 år siden og ser ok + ut på en god dag nå. Er veldig blid og opplever dessverre at en del menn på jobb ikke tar meg seriøst, men har en flørtete tone. Mulig jeg ler for mye. Inni meg bor det en glup brunette :)

Anonymous poster hash: d543d...855

Skrevet

Jeg er høy, slank, mørkt langt hår, gylden hud, får stadig høre at jeg er vakker/om jeg har historie som modell, sterk personlighet, høy selvtillit og selvbilde, utadvendt og selvsikker.

Så ja, vil si at utseendet mitt passer personligheten min.

Skrevet

Vanskelig å vite, jeg har jo alltid hatt det utseende jeg har.

Men jeg føler jeg hadde passet bedre til å ha mørkere hud. Jeg har helt lys hud og fregner, men jeg er halvt arabisk og har mye av middelhavskulturen i meg. Jeg ser ikke ut som jeg føler meg. Folk sier ofte stygge ting om arabere eller muslimer foran meg fordi jeg ser helt norsk ut. Og i landet faren min kommer fra tror de jeg er utlending

Anonymous poster hash: d6905...26c

Skrevet

Jeg ser veldig søt og uskyldig ut. Jeg er en utspekulert djevel så jeg vil si at utseendet mitt passer meg utmerket :P 

Anonymous poster hash: 16811...175
Skrevet

Mja, forsåvidt. Jeg er liten, og det man vel kan kalle søt. Det er jeg personlighetsmessig og. Tar ikke så allverdens med plass, er sosial, men litt sjenert og usikker. Jeg er kreativ og får høre at folk skjønner det på måten jeg ser ut. Og så får jeg alltid høre at jeg ser så ung ut, og jeg føler meg slik også. Føler meg ikke gammel, selv om jeg har opplevd veldig mye hittil i livet og trolig er mer erfaren i en del ting enn andre på samme alder. Eneste er at jeg er overvektig og det føler jeg meg ikke som inni hodet mitt. Synes det er temmelig flaut og later litt som jeg ikke er det. :P

Anonymous poster hash: 65c59...2ac
Skrevet

Jeg er dessverre veldig stygg med masse skavanker. Er veldig skarp, smart og dyktig faglig, sleivkjeftet og rask i replikken. Skulle ønske jeg var litt penere ihvertfall (sminke hjelper ikke et døyt), mange netter man har grått her fordi man er så stygg.

Anonymous poster hash: d27e4...3de
Skrevet

Jeg ser veldig søt og uskyldig ut. Jeg er en utspekulert djevel så jeg vil si at utseendet mitt passer meg utmerket :P  Anonymous poster hash: 16811...175

Som om jeg skulle sagt det selv. ;)

Er lita, søt og ser ut som om jeg synger i Ten-Sing på fritida. Egentlig er jeg sarkastisk, på-kanten, liker grove vitser og er stor i kjeften. Hehe.

Anonymous poster hash: 731d3...a1b

Skrevet

Synes jeg passer, er høy, slank , med langt tykt og litt vilt kobberfarget hår. Ser nok litt tøff og bestemt ut og er det også.

Skrevet (endret)

Jeg er blond med et litt barneaktig ansikt, i tillegg er jeg utadvent i blikk og fakter. Så jeg føler ofte jeg kan bli tatt for "å være blond" til folk blir litt kjent med meg. Synes faktisk det hjelper at jeg er høy og litt godt polstret. Syns jeg hadde passet med mørkere glattere hår, og mer voksent ansikt.

Endret av Elsker livet
Skrevet

Jeg er 1.59, 47 kg og ganske søt. Føler ofte at dette kommer litt i veien for den jeg egentlig er. Jeg er analytisk, og ofte kompromissløs. Folk er ofte nedlatende mot meg på en måte som jeg tenker henger sammen med at jeg er kort og ser yngre ut enn jeg er.

Prøver å tøffe meg opp med klær for tiden. Har nok hatt en for yndig stil. Vurderer å klippe meg kortere, men er redd det vil få meg til å se mer useriøs ut...

Anonymous poster hash: 7598a...55f

Skrevet

Ikke at jeg VIL være "gråmus";- men kunne tenkt meg og være anonym. Vanlig pen,- "easy on the eye" er det noe som heter. En person som er behagelig og se på uten at man tenker at hun var pen, stygg eller noe. Om dere skjønner hva jeg mener. 

Men neida, jeg ble født med 180,5 cm som endelig høyde,- og aldri i mitt liv har jeg vært i nærheten av spinkel. Veide under 45 kilo da jeg var 15 og 180 cm (ble innlagt for anorexia),- men selv da var jeg ikke spinkel.. Mager,- ja, men ikke spinkel.. Brukte 29" i livvide på bukser... Og de var ikke for store.... Så ja,- blir, dessverre lagt merke til :(

Anonymous poster hash: 38a2d...b19
Skrevet

Jeg føler meg ikke alltd helt vel i mitt eget skinn. Jeg er 167cm høy og rundt 50 kg, har lyst langt bølgete hår og grønne øyne, så jeg fremstår nok som en litt "søt, dum blondine", men er alt annet enn. Jeg har høy utdanning og er veldig opptatt av samfunnet rundt meg, politikk og aktuelle saker, men det tror jeg nok ikke alltid folk ser for seg pga utseendet mitt. Jeg er veldig sta, bestemt og har en veldig selvdisiplin. Er introvert egentlig, men kan samtidig fremstå veldig sosial og morsom tror jeg. Er i hvertfall det inntrykket jeg får at andre har om meg. Jeg føler meg yngre enn jeg ser ut. Har blitt 38 år nå og får omtrent sjokk hver gang jeg faktisk tenker over alderen min, for jeg føler meg slett ikke så gammel. Jeg kunne ønske jeg ikke så alderen i ansiktet mitt heller, at "sinnarynken" mellom øyenbrynene forsvant, for den plager meg skikkelig. Har dessuten alltid slitt med stygg hud, og sånt går utover selvtilliten. Jeg føler jeg burde vært en jente med plettfri hud, det hadde passet bra ;)

Anonymous poster hash: 4a0f0...642

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...