Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Tror dere jeg hadde fått det? Er ikke allergisk men har virkelig angst mot veps. Mye av sommeren blir ødelagt for meg Anonymous poster hash: 92963...f3a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Vil valium fjerne vepsen? Anonymous poster hash: b09d5...d9d
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Er du klar over alle bivirkningene valium gir?? Hahah, dagens tulletråd altså! Anonymous poster hash: 86440...ca1
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Vil valium fjerne vepsen? Anonymous poster hash: b09d5...d9d 😝 Den vil kanskje redusere frykten. Anonymous poster hash: 92963...f3a
Roheryn Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 Skal du sitte der dopa på valium hele sommeren da eller? -Ikke frekt ment, jeg bare oppriktig lurer på hvordan det kan gjennomføres. Veps risikerer du jo å møte hvor som helst hele sommerhalvåret...
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #6 Skrevet 23. juni 2015 Er du klar over alle bivirkningene valium gir?? Hahah, dagens tulletråd altså! Anonymous poster hash: 86440...ca1 Nei, det er jeg ikke. Og det er liksom derfor jeg spør også. Det har bevist god effekt mot flyskrekk blant annet. Anonymous poster hash: 92963...f3a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #7 Skrevet 23. juni 2015 Unnskyld meg, men det hørtes ut som en sløv sommer. Fri for bilkjøring, bading og vin. Og mye annet. Vepsene er på sittet aktive på sensommeren. Anonymous poster hash: 3b91b...be2
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #8 Skrevet 23. juni 2015 Unnskyld meg, men det hørtes ut som en sløv sommer. Fri for bilkjøring, bading og vin. Og mye annet. Vepsene er på sittet aktive på sensommeren. Anonymous poster hash: 3b91b...be2 Bilkjøring og vin skal jeg klare å holde meg unna. Men bading på en rolig strand burde vel gå greit ? Anonymous poster hash: 92963...f3a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #9 Skrevet 23. juni 2015 En oppegående lege ville aldri skrevet ut valium for at du skal gå på det hele sommeren. Vedkommende hadde heller sendt deg i terapi så du kan få bukt med problemet. Du kan rett og slett ikke gå på slike preparater hele sommeren fordi du er redd for veps. Valium er ikke svake greier, du burde virkelig sette deg mer inn i ting før du i det hele tatt vurderer å spørre og da mener jeg at du skal lese om det, ikke spørre tilfeldige folk på ett forum. Blir helt skremt at du i det hele tatt tror det er mulig å bare knaske valium sommeren gjennom pga vepseskrekk. Anonymous poster hash: 57545...822
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #10 Skrevet 23. juni 2015 En oppegående lege ville aldri skrevet ut valium for at du skal gå på det hele sommeren. Vedkommende hadde heller sendt deg i terapi så du kan få bukt med problemet. Du kan rett og slett ikke gå på slike preparater hele sommeren fordi du er redd for veps. Valium er ikke svake greier, du burde virkelig sette deg mer inn i ting før du i det hele tatt vurderer å spørre og da mener jeg at du skal lese om det, ikke spørre tilfeldige folk på ett forum. Blir helt skremt at du i det hele tatt tror det er mulig å bare knaske valium sommeren gjennom pga vepseskrekk. Anonymous poster hash: 57545...822 Ikke hele sommeren! Skal bare være hjemme i tre uker, så skal jeg oppholde meg i et land med veldig lite veps sammenlignet med her, frem til nesten september. Anonymous poster hash: 92963...f3a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #11 Skrevet 23. juni 2015 En oppegående lege ville aldri skrevet ut valium for at du skal gå på det hele sommeren. Vedkommende hadde heller sendt deg i terapi så du kan få bukt med problemet. Du kan rett og slett ikke gå på slike preparater hele sommeren fordi du er redd for veps. Valium er ikke svake greier, du burde virkelig sette deg mer inn i ting før du i det hele tatt vurderer å spørre og da mener jeg at du skal lese om det, ikke spørre tilfeldige folk på ett forum. Blir helt skremt at du i det hele tatt tror det er mulig å bare knaske valium sommeren gjennom pga vepseskrekk. Anonymous poster hash: 57545...822 Ikke hele sommeren! Skal bare være hjemme i tre uker, så skal jeg oppholde meg i et land med veldig lite veps sammenlignet med her, frem til nesten september. Anonymous poster hash: 92963...f3a Tre uker er også veldig drøyt for å gå på valium sammenhengende. Hvorfor i all verden har du ikke gått i terapi for dette dersom det er ett så stort problem? Det vil jo ikke bli bedre uten behandling og du kan ikke gå på medisiner hver sommer. Les deg opp på benzo.-preparater og se selv hva konsekvensene kan være. Anonymous poster hash: 57545...822
Mamma_til_2 Skrevet 23. juni 2015 #12 Skrevet 23. juni 2015 Tviler på at vepsefrykt er noe du får valium for.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #13 Skrevet 23. juni 2015 Tror du heller skal jobbe med frykten enn å dope deg ned, merkelig tankegang btw! Oppsøk en psykolog eller terapeut av et slag Anonymous poster hash: 32dd8...a8f
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #14 Skrevet 23. juni 2015 Tror du heller skal jobbe med frykten enn å dope deg ned, merkelig tankegang btw! Oppsøk en psykolog eller terapeut av et slag Anonymous poster hash: 32dd8...a8f hjelper ikke å snakke om frykten. Hva skal da hjelpe? Eksponeringsterapi? Haha 😁 Anonymous poster hash: 92963...f3a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #15 Skrevet 23. juni 2015 Tror du heller skal jobbe med frykten enn å dope deg ned, merkelig tankegang btw! Oppsøk en psykolog eller terapeut av et slag Anonymous poster hash: 32dd8...a8f hjelper ikke å snakke om frykten. Hva skal da hjelpe? Eksponeringsterapi? Haha Anonymous poster hash: 92963...f3a ja kanskje det hadde vært løsningen,hehe men seriøst, hvis det går ut over livskvaliteten så må man møte frykten på en eller annen måte, og en terapeut kan absolutt hjelpe å endre tankemønsteret,slik som med alt annet Anonymous poster hash: 32dd8...a8f
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #16 Skrevet 23. juni 2015 Kognitiv terapi. Anonymous poster hash: bbde4...559
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #17 Skrevet 23. juni 2015 Tror du heller skal jobbe med frykten enn å dope deg ned, merkelig tankegang btw! Oppsøk en psykolog eller terapeut av et slag Anonymous poster hash: 32dd8...a8f hjelper ikke å snakke om frykten. Hva skal da hjelpe? Eksponeringsterapi? Haha 😁 Anonymous poster hash: 92963...f3a Nettopp! Du kan ikke sammenligne med flyskrekk, det er svært tidsbegrenset sammenlignet med ditt tilfelle. En lege vil aldri skrive ut valium på den indikasjonen, men du kan jo sløve sansene med alkohol hvis du tror at det hjelper? Anonymous poster hash: b09d5...d9d
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #18 Skrevet 23. juni 2015 Nå er det ekstremt stor forskjell, på å få en valium for en flytur. Og det å gå på valium i 3 uker, ønsker du å bli rusmisbruker? Håper virkelig ikke det finnes en lege som skriver ut valium til deg. Anonymous poster hash: cf995...68b
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #19 Skrevet 23. juni 2015 Er du klar over alle bivirkningene valium gir?? Hahah, dagens tulletråd altså! Anonymous poster hash: 86440...ca1 Nei, det er jeg ikke. Og det er liksom derfor jeg spør også. Det har bevist god effekt mot flyskrekk blant annet. Anonymous poster hash: 92963...f3a Nå sitter ikke folk i fly sammenhengende hele sommeren da. Tviler på at man hadde fått det hvis man var redd selve flyene og ikke tålte å se de på himmelen hele sommeren 😂 Anonymous poster hash: 91c26...bcf
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #20 Skrevet 23. juni 2015 Valium er et sterkt vanedannende legemiddel man bli helt sløv og dopa av. En bekjent skal i retten mot barnevernet i disse dager pga misbruk av medisiner, bl.a valium. Barnevernet vil ha omsorgsovertagelse. Hun blir sidestilt med rusmisbrukere... Anonymous poster hash: 9cb06...249
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #21 Skrevet 23. juni 2015 Du hadde ikke fått det av meg. Hilsen lege Anonymous poster hash: 83039...70e
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #22 Skrevet 23. juni 2015 Hva er forresten forskjellen på sobril og valium? HI Anonymous poster hash: 92963...f3a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #23 Skrevet 23. juni 2015 Du vil ikke få utskrevet beroligende på dette grunnlaget uansett hvilke type du ber om! Sobril og valium er tilnærmet det samme. Anonymous poster hash: f7dbc...6d3
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #24 Skrevet 23. juni 2015 Unnskyld meg, men det hørtes ut som en sløv sommer. Fri for bilkjøring, bading og vin. Og mye annet. Vepsene er på sittet aktive på sensommeren. Anonymous poster hash: 3b91b...be2 Bilkjøring og vin skal jeg klare å holde meg unna. Men bading på en rolig strand burde vel gå greit ? Anonymous poster hash: 92963...f3a Jeg begynner å lure på om du troller. Det kan være farlig å bade når du går på valium! Iallefall på dypt vann og hvis du svømmer. Og på valium blir man ekstremt apatisk så du kommer ikke til å kose deg. Dessuten er det jo ikke så mange vepsee på strender? La være å ta med deg saft og lignende som tiltrekker dem Anonymous poster hash: 88abf...8bc
Helene Harepus Skrevet 23. juni 2015 #25 Skrevet 23. juni 2015 Gjør det ikke bare lettere for vepsen å snike seg innpå deg?! 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå