Gå til innhold

Ørebetennelse, haste til legen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Toåringen fikk akutt feber istad, og tar seg til ørene. Lurt å haste avsted til legen i morgen? Eller se det an?

Anonymous poster hash: 55d21...14c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hysterisk

Anonymous poster hash: 78854...d22
Skrevet

Antibiotika korter ikke ned sykdomsforløpet spesielt mye, så det lureste er å gi barnet smertelindrene behandling. Heve sengen ved hodet, paracet, saltvann som åpner gangene i ørene, nese og svelg.

Anonymous poster hash: 3b705...33b

Skrevet

Antibiotika korter ikke ned sykdomsforløpet spesielt mye, så det lureste er å gi barnet smertelindrene behandling. Heve sengen ved hodet, paracet, saltvann som åpner gangene i ørene, nese og svelg. Anonymous poster hash: 3b705...33b

Det er ikke min erfaring.....

Anonymous poster hash: 2c730...dc9

Skrevet

39,9 i feber, fikk en paracet.

Skrevet

Antibiotika korter ikke ned sykdomsforløpet spesielt mye, så det lureste er å gi barnet smertelindrene behandling. Heve sengen ved hodet, paracet, saltvann som åpner gangene i ørene, nese og svelg. Anonymous poster hash: 3b705...33b

Det er ikke din erfaring? 😂

Anonymous poster hash: 17a5f...a50

Skrevet

Jobber med en utdannet barnelege(nei ikke LK Eriksen😂) og han sa at det eneste som var lurt å gjøre var å pøse på med saltvannsløsning i nesen. Gangene mellom nese/øre er så små, derfor tetter de seg så lett. Derfor har ikke vi voksne så ofte betennelse.

:)

Anonymous poster hash: b4af0...87d

Skrevet

Jobber med en utdannet barnelege(nei ikke LK Eriksen) og han sa at det eneste som var lurt å gjøre var å pøse på med saltvannsløsning i nesen. Gangene mellom nese/øre er så små, derfor tetter de seg så lett. Derfor har ikke vi voksne så ofte betennelse.

:)Anonymous poster hash: b4af0...87d

Sikker på at det ikke er ham? ;)

Skrevet

Da lurer jeg på hva slags erfaring du har?

Ikke så lurt å bruke antibiotika når det er noe kroppen kan ordne opp i selv.

Anonymous poster hash: 3b705...33b

Skrevet

Toåringen fikk akutt feber istad, og tar seg til ørene. Lurt å haste avsted til legen i morgen? Eller se det an?Anonymous poster hash: 55d21...14c

Se det an. Antibiotika er bare siste utvei så er lite legen kan gjøre i mellomtiden da. Du har fått gode råd her oppe. Bruk saltvann og smertestillende. Jeg ville tatt meg en tur til legen dersom det ikke ble bedre etter tre dager, men som oftest gjør det det.

Anonymous poster hash: 6f38c...5ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...