Gå til innhold

Brazilian wax. Noen som kan se hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å bestille time til hudpleieklinikk å få utført dette. Har ingen erfaring med voksing. Bruker å intimbarbere meg, men synes ikke selv at resultatet blir fint. Får masse nupper på skambeinet.

Vil man få nupper av voks også?

Noen som har tips og råd til meg ifh til voksing? Hvordan man bør forbrede seg og evnt. ting man må ta hensyn til etterpå. Hvor ofte må man vokse, hvis man skal holde det jevnt? Og blir det så fint og glatt som folk sier?

Er litt sjenert og ikke komfortabel med egen kropp, så dette vil være langt utenfor min komforsone. Men hadde vært gøy å overraske mannen :)

Anonymous poster hash: 6ac13...dcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk og bruke peeling før du skal vokse og etter. Da minsker du sjansen for inngrodde hår. Du bør vokse deg hver 4 uke ca. Det blir glatt de første 2ukene men da begynner det og komme små hår. Det er fordi håret har 3 vekst faser og det tar noen mnd før man kommer igang med at det vokser ut samtidig.

Anonymous poster hash: f1410...ca3

Skrevet

Har du en peeling å anbefale? Bør jeg bruke en fuktighetskrem etter peelingen? Har du evnt et tips her og? Kanskje de har produkter i salongen og.

Takk, for svar.

HI

Anonymous poster hash: 6ac13...dcb

Skrevet

Du får kjøpt peeling på hudpleiesalonger :)

For min del funket det bra de første gangene, men så ble jeg vanvittig plaget med inngrodde hår. Fikk store byller til slutt. Æsj! På andre igjen funker det jo kjempebra :)

Lykke til!

Anonymous poster hash: 212c5...2ac

Skrevet

Hvem som helst peeling går bra men bare pass på at den ikke har så grove korn. Skal sefølgelig ikke brukes inni 😏 krem etterpå er bra da det tilføyer fuktighet. Annefaler deg og kjøpe Kalo ingrown hair spray da den mot bygger inngrodde hår. Den innholder litt syre så den gjør at det første hudlaget ikke fester seg over porene og da blir det ikke inngrodde hår 😊

Anonymous poster hash: f1410...ca3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...