Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Der barn har vært involvert. Min mann utøver psykisk vold. Mistenker han er ustabil ovenfor vår sønn også når han er alene. han takler ikke stress. Viser tydelig med kroppsspråk og lyder at han er misfornøyd ofte.. Barnet har ikke godt av dette. Ikke minst har ikke barnet godt av å se hva pappa gjør med mamma. Jeg er lei meg, lite energi osv... Men jeg kan ikke bevise noe? Det blir ord mot ord.. Tør nesten ikke dra...er utrygg på at han takler papparollen alene. Anonymous poster hash: 0ed4e...238
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Nei..sliter fortsatt med han.. Anonymous poster hash: 5fc57...851
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Om du mistenker at far utøver vold mot barnet så er det ikke bare far som svikter i omsorgen. Psykisk vold er for barn verre en fysisk vold og det kan gjøre opprettelig skade på barnet. Du MÅ gå, du MÅ be om hjelp og du må sikre og skjerme barnet ditt fra vold i hjemmet. Anonymous poster hash: 911da...ab0
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Om du mistenker at far utøver vold mot barnet så er det ikke bare far som svikter i omsorgen. Psykisk vold er for barn verre en fysisk vold og det kan gjøre opprettelig skade på barnet. Du MÅ gå, du MÅ be om hjelp og du må sikre og skjerme barnet ditt fra vold i hjemmet. Anonymous poster hash: 911da...ab0 Rettelse: ....det kan gjøre uopprettelig skade på barnet. Anonymous poster hash: 911da...ab0
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 Der barn har vært involvert. Min mann utøver psykisk vold. Mistenker han er ustabil ovenfor vår sønn også når han er alene. han takler ikke stress. Viser tydelig med kroppsspråk og lyder at han er misfornøyd ofte.. Barnet har ikke godt av dette. Ikke minst har ikke barnet godt av å se hva pappa gjør med mamma. Jeg er lei meg, lite energi osv... Men jeg kan ikke bevise noe? Det blir ord mot ord.. Tør nesten ikke dra...er utrygg på at han takler papparollen alene. Anonymous poster hash: 0ed4e...238 Hvis du ønsker litt profesjonelle råd om hvordan du kan takle en sånn situasjon, så har en hjelpegruppe/firma som heter Epitel en del peiling på sånt. Anbefales. Anonymous poster hash: 00f7d...812
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #6 Skrevet 23. juni 2015 Ville fått tak i et skjult kamera og skaffet beviser. Anonymous poster hash: 23a8c...a21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå