Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Jeg har lyst å prøve det, men sliter med å få ut fingern og bestille meg en time.. Ser for meg at det er meget kleint og blir flau bare jeg tenker på å brette frem underlivet mitt til en annen kvinne Så det jeg lurer på er egentlig hvor vanlig dette er? Hvis dette er noe "hvermansen" gjør så skulle det jo egentlig ikke være så vanskelig for meg å mote meg opp til å prøve... Anonymous poster hash: 07243...a9c
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 En ja😁 Det bekrefter vel egentlig mistanken min, at det ikke er så vanlig. Tror jeg fortsetter med barbering, selv om det er noe herk Anonymous poster hash: 07243...a9c
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Jeg har gjort det en gang, og det var ikke så kleint som man skulle tro. Gjør det ikke fast da jeg foretrekker busk. Anonymous poster hash: c5674...8ea
*piami* Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 Trusa beholder du på. Du bare bretter inn kanten så langt inn du vil hu skal vokse. Ikke flaut i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #6 Skrevet 23. juni 2015 Jeg gjør det. Man kommer over flauheten. Bare vær obs på rompelukt. De som utfører brasiliansk voksing har gjort dette mange ganger, så det er ikke noe nytt for dem å se en utbrettet mus og rompe. Bare ikke prøv å vokse selv hjemme. Jeg prøvde på det i går, men det var så helvetes vondt at jeg ikke klarte å dra av voksen, så jeg måtte helle masse olje over og klippe hårene forsiktig av. Holdt på i 1,5 time mens svetten silet. Og i dag ser det ganske så maltraktert ut der nede... 😱 Anonymous poster hash: 719b5...dcf
uanonym Skrevet 23. juni 2015 #7 Skrevet 23. juni 2015 Vær obs på rumpelukt? Mener du at man må vaske seg før timen? Ganske innlysende
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 23. juni 2015 #8 Skrevet 23. juni 2015 Jeg gjør Vokser hele sulamitten! Var litt flaut første gangen, men hun jeg var hos prata om alt mulig annet, så jeg glemte det og syns ikke lenger det er flaut. Nå gjør jeg det selv hjemme, men ikke fordi det var for flaut, ble bare så vanskelig å få til timer da jeg er alene med barn og timeplanen er full stort sett hele tiden
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 23. juni 2015 #9 Skrevet 23. juni 2015 Jeg gjør det om sommeren. Selv. Helt jævlig vondt, men gud så verdt det!!!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #10 Skrevet 23. juni 2015 Jeg har gjort det et par ganger om sommeren og når jeg skulle på lengre ferie. Jeg tok alt når jeg først var i gang. Det gjør mindre vondt for hver gang. Er litt småkleint, ja, men prøver å minne meg selv på at det er jobben deres og de er profesjonelle. Jeg jobber i helsevesenet så jeg er jo vant til å forholde meg til underliv fra den profesjonelle siden. Anonymous poster hash: 74333...df3
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #11 Skrevet 23. juni 2015 Gjort det en gang selv! Blødde som en gris og fy f så vondt det var 😱 tørr ikke igjen! Anonymous poster hash: ee57c...692
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå