Mamalarma Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 (endret) Middagstips ønskes til når jeg må ut og handle igjen. Tenkte ikke på at det var Sankthansaften. Ønsker middagstips til "vanlige" dager. Endret 23. juni 2015 av Mamalarma
☆☆☆ Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 I dag blir det pølser på leikeplassen, mashmallows til dessert
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Hadde det ikke vært for at jeg skal på jobb i kveld, så hadde vi nok grillet siden det er St.Hans. Manne og ungene skal nok ha pølse med brød uansett(bare ikke grillet) Ofte har vi rømmegrøt og spekemat på St.Hans også. Men i år er jeg gravid og syns det blir stusselig å ikke kunne spise spekemat til grøten, så det hadde nok utgått. Anonymous poster hash: fa515...c9a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Her blir det tacosalat på oss😀 bare en helt vanlig kveld, med jobb dagen etterpå for mannen og vesla er under 2 år så her holder vi på rutinene. Hun skjønner ikke dette allikevel tenker jeg. Slappe av hele kvelden bare👍🏻 Anonymous poster hash: d8102...0cd
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 Mandag: Grillmat, chillimarinerte koteletter, hjorteburger, krydret kyllingklubber, maiskolber, små røstie poteter, salat og tzatsiki. Tirsdag: Fiskeburger i hjemmelagde grove burgerbrød med salat og hjemmelaget hvitløksdressing. Onsdag: krydret kyllingfilet i fullkornslefse med salat og tzatsiki. Torsdag: Ovnsbakt salmalaks med wokkgrønnsaker, fullkornspaghetti og soyasaus med chilli, lime og raspet ingefær. Fredag: Indisk sterk vindalogryte med ris, tomatsalat, pappadum, raijta og manochuttney. Lørdag: masse forskjellig tapas. Søndag: hjemmelaget pizza med biffkjøtt og grønnsaker. Anonymous poster hash: 17988...2e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå