Gå til innhold

Kan det være slimproppen som gikk?? *ekle detaljer*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 38 nå. 

I går følte jeg meg rar. Jeg følte veldig nedpess, litt vondt i symfen/underlivet og litt vondt i nederste del av magen. Løp også på do sikkert 25 ganger i løpet av dagen uten at det kom noe særlig - men føltes ut som jeg måtte skikkelig tisse hver gang!

Gjennom hele dagen var det en del slim på dopapiret når jeg tørket meg. Noen ganger ganske store klumper med tykt, gult slim. Ikke noe bod. 

Jeg har hatt utflod gjennom hele svangerskapet, men ikke av den fargen og konsistensen....

Kan det ha vært slimproppen?

Anonymous poster hash: 543c0...1c4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 38 nå.

I går følte jeg meg rar. Jeg følte veldig nedpess, litt vondt i symfen/underlivet og litt vondt i nederste del av magen. Løp også på do sikkert 25 ganger i løpet av dagen uten at det kom noe særlig - men føltes ut som jeg måtte skikkelig tisse hver gang!

Gjennom hele dagen var det en del slim på dopapiret når jeg tørket meg. Noen ganger ganske store klumper med tykt, gult slim. Ikke noe bod.

Jeg har hatt utflod gjennom hele svangerskapet, men ikke av den fargen og konsistensen....

Kan det ha vært slimproppen?

Det høres veldig ut som slimproppen, ja. Masse lykke til👍👍

Anonymous poster hash: 0cb5e...cc8

Skrevet

Håper det kommer baby snart!!:D

HI

Skrevet

Ja det høres sånn ut men slimproppen kan dannes på nytt så du kan oppleve å gå over termin. Prøver ikke å ta spenningen fra deg men at slimproppen kommer ut er ikke nødvendigvis et tegn på fødsel. Men vannet mitt gikk 9 timer etter slimproppen min kom ut :)

Anonymous poster hash: 5f087...002

Skrevet

Ja det høres sånn ut men slimproppen kan dannes på nytt så du kan oppleve å gå over termin. Prøver ikke å ta spenningen fra deg men at slimproppen kommer ut er ikke nødvendigvis et tegn på fødsel. Men vannet mitt gikk 9 timer etter slimproppen min kom ut :)

Ja, tror nok ikke det starter nå med det første;) men håper kanskje om en ukes tid.... siden den har gått liksom..... :P Lei av å være gravid nå!!

HI

Skrevet

Skjønner det :) Lykke til når du føder!

Skrevet

Tenker det er biter av slimproppen... Er ofte litt blodrester i den innerste ;)

Lykke til! Nærmere enn noen gang :P

Anonymous poster hash: 0c016...d3d

Skrevet

Høres ut som slimproppen! Min siste fødsel startet samme dagen som slimproppen gikk☺

Anonymous poster hash: 6c6f1...222

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...