Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Er nå forkjøla på 4.uka! Skal til legen i morgen, men virker som man ikke får noe hvis man ikke har feber? Jeg har aldri feber eller forhøyet crp. Noe annet det kan være? Hoster til jeg brekker meg så minner om bronkitt. Har to små hjemme også, så vi er litt slitne for tiden..evt noen gode kjerringråd mot snørr og hoste hvis jeg ikke får noe hos legen?? 😊😊 Anonymous poster hash: e0d4c...5fb
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Samme her. Begynte i pinsehelgen. Først bare irritasjon i luftveiene og hoste. Hoster mye om nettene. Forrige helg ble jeg forkjølet. Først i dag føler jeg at det begynner å slippe taket. Har ikke hatt feber jeg heller Jeg er i tillegg gravid, så kan jo omtrent ikke ta noe for å lindre verken hoste, tett nese, sår hals eller tungt hode. Har gått en del i Fribol hostetabletter fra apoteket, eneste jeg har tatt som har funket noenlunde. Samt bittelitt Cosylan de verste nettene med hoste. Doc, Fishermans friends og slikt er jo blitt bare godteri, har jo ingen effekt. Jeg er sliten og lei og håper det er over nå. Alle her i huset har borti omtrent det samme, verst hos meg og mannen. Ungene har hatt det lett, men minstejenta hadde noen dager med feber. Anonymous poster hash: 79980...ba3
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Samme her. Begynte i pinsehelgen. Først bare irritasjon i luftveiene og hoste. Hoster mye om nettene. Forrige helg ble jeg forkjølet. Først i dag føler jeg at det begynner å slippe taket. Har ikke hatt feber jeg heller Jeg er i tillegg gravid, så kan jo omtrent ikke ta noe for å lindre verken hoste, tett nese, sår hals eller tungt hode. Har gått en del i Fribol hostetabletter fra apoteket, eneste jeg har tatt som har funket noenlunde. Samt bittelitt Cosylan de verste nettene med hoste. Doc, Fishermans friends og slikt er jo blitt bare godteri, har jo ingen effekt. Jeg er sliten og lei og håper det er over nå. Alle her i huset har borti omtrent det samme, verst hos meg og mannen. Ungene har hatt det lett, men minstejenta hadde noen dager med feber. Anonymous poster hash: 79980...ba3 Ah det er så slitsomt! God bedring 😊 Noen flere? Anonymous poster hash: e0d4c...5fb
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Jeg har det som deg men "bare" holdt på i to og en halv uke. Veldig kraftig forkjølelse, bare virus. Men jeg har fått resept på rinexin som jeg tar når jeg er veldig snørrete og tett, og cosylan som jeg kun tar om kvelden. God bedring Anonymous poster hash: 80457...3c1
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 Du kan prøve bronkyl brusetabletter fra apoteket, de er slimløsende og fungerer godt på de fleste jeg vet om god bedring! Anonymous poster hash: cb92b...a46
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #6 Skrevet 23. juni 2015 Samme her. Begynte i pinsehelgen. Først bare irritasjon i luftveiene og hoste. Hoster mye om nettene. Forrige helg ble jeg forkjølet. Først i dag føler jeg at det begynner å slippe taket. Har ikke hatt feber jeg heller Jeg er i tillegg gravid, så kan jo omtrent ikke ta noe for å lindre verken hoste, tett nese, sår hals eller tungt hode. Har gått en del i Fribol hostetabletter fra apoteket, eneste jeg har tatt som har funket noenlunde. Samt bittelitt Cosylan de verste nettene med hoste. Doc, Fishermans friends og slikt er jo blitt bare godteri, har jo ingen effekt. Jeg er sliten og lei og håper det er over nå. Alle her i huset har borti omtrent det samme, verst hos meg og mannen. Ungene har hatt det lett, men minstejenta hadde noen dager med feber. Anonymous poster hash: 79980...ba3 Jeg hadde det sånn da jeg var gravid også og utviklet bihulebetennelse så da måtte jeg ta nesespray. Fant da ut (legen gjorde litt research på blant annet relis.no) at det ikke er farlig for fosteret. Det var helt nødvendig for bihulebetennelsen sin del, måtte også ta antibiotika fordi det gikk så langt. Så nesespray kan du ta, men ikke mer enn du må Anonymous poster hash: 80457...3c1
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #7 Skrevet 23. juni 2015 Du kan prøve bronkyl brusetabletter fra apoteket, de er slimløsende og fungerer godt på de fleste jeg vet om god bedring! Anonymous poster hash: cb92b...a46 Har noen bronkyl liggende, men jeg kaster opp av dem 👎 æsj! Det løsner hvertfall slimet ja😂 takk damer 😊 Anonymous poster hash: e0d4c...5fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå