Gå til innhold

Magen etter fødsel nr 2.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg fødte første barnet gikk magen raskt tilbake til normalen i takt med amming, trilleturer og generelt mindre tid til seg selv/spising.

Har ikke gjort noe annerledes denne gangen, men magen vil ikke gå bort! Blir faktisk bare større og større 😳 5 mnd siden fødsel! Ser jo ut som jeg er gravid enda 😔 Hvordan ble magene deres etter fødsel nr 2?

Anonymous poster hash: d1e48...061

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen forskjell på magen etter 1 og 2. Litt "flesk", men kan nesten ikke se at magen har vært svææær

Anonymous poster hash: 97e0a...070

Skrevet

Ingen forskjell her, magen har blitt stram og fin igjen etter alle 3 :)

Men det kan jo hende at magemusklene dine har forblitt delte etter nr 2?

Evt at du er gravid igjen siden magen bare blir større ;)

Skrevet

Syns faktisk at det var enklere å bli kvitt "babymagen" etter nr 2 enn etter førstemann. Mens jeg ammet førstemann var det noen ekstra babykilo som bare hang fast, ble ikke kvitt de før etter jeg sluttet å amme. Med andremann forsvant "babykiloene" og magen mye fortere, selv da jeg ammet. Jeg hadde delte magemuskler etter nr 2, men opplevde likevel at magen ble flatere fortere. Var nok mer aktiv i baby-tiden med nr 2 enn med første, da hun krevde lange turer i vogn for å sove, så det ble MYE turgåing ;)

Anonymous poster hash: e357b...804
Skrevet

Magen min ble flat igjen ganske raskt etter fødselen, både med 1 og 2 barn.

Anonymous poster hash: e5786...520
Skrevet

Har det akkurat likt som deg HI. Magenble så flat og fin etter sist fødsel, men denne gangen ser det ut som at jeg får et lite "heng" :( er nok huden som er strekt.

Hvis magen din er veldig stor kan det hende at magemusklene fortsatt er veldig splittet og ikke vokst ordentlig sammen igjen! Det kan man få hjelp til å fikse!

Anonymous poster hash: 117f8...492

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...