Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Har ikke sett noe til dem enda..er det i juli vanligvis? Anonymous poster hash: 813fb...2b4
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Til høsten blir de veldig klengete Anonymous poster hash: 6aacf...88f
Willy W Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 De er nå her hvor jeg bor. ..men utpå sensommer og tidlig høst blir de intense og virkelig behov for kroppskontakt 😩
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #6 Skrevet 23. juni 2015 De er i Kristiansand nå hvertfall. Fikk en svær jævel på besøk i dag. Må finne frem smekka Anonymous poster hash: a4b51...c34
Mamma_til_2 Skrevet 23. juni 2015 #7 Skrevet 23. juni 2015 Vi har veps her! Dog de er litt sløve men de er her.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #8 Skrevet 23. juni 2015 Er her nå... Nordland. Anonymous poster hash: 8f058...e05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå