Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Dette er flaut, men jeg har aldri ordentlig skjønt det... Bokstaven er cupen - ikke sant?? Altså hvor store pupper du har.... Og tallet er str rundt ryggen? Men jeg synes ofte at type "B75" har mindre cup enn "B85".... Hvordan funker egentlig dette???? Anonymous poster hash: 5d361...020
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Tallet er målet rundt overkroppen Og bokstaven er str på brystet ja. Men noen ganger er ikke cupen lik. Hvis man går ned og opp i str rundt så forandrer cup seg Anonymous poster hash: b4775...bb7
Caelyn Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Gå på Change og få de til å måle deg og forklare hvordan det henger sammen.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Cupen endrer seg når går opp eller ned i str rundt. En str 75C er feks mindre i cupen enn en str 95C. Det er derfor så mange bruker feil str. De går bare opp på str rundt, slik at cupen blir litt større, men da sitter den ikke bra fordi den egentlig er for løs rundt. Da jeg begynte å jobbe på en undertøysbutikk for lenge siden ble jeg målt til 75E, i stedet for 85C som jeg hadde brukt til da. Jeg skjønte ingenting for E-cup trodde jeg bare var for damer med GIGA bryster. Enig med hun over. Dra på en skikkelig undertøysbutikk og be om hjelp Anonymous poster hash: 64f60...fa4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå