Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Har en GOD venninne som er gravid. Hun har i alle år vært den eplekjekke som har "håna" (på en vennlig måte) gravide venninner som har blitt sykemeldt. Svangerskap er ikke sykdom, hele pakka. Nå er hun selv gravid i femte måned og sykemeldt og jeg får så lyst å spørre henne om hvorfor da svangerskap ikke er sykdom. Er det lov eller er jeg bare barnslig? Hun HAR humoristisk sans, men har blitt litt hormontroll egentlig. Anonymous poster hash: af3fc...130
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Hvis det er kun for å ta igjen så er det fryktelig barnslig. Forskjell på deg og din venninne er at hun ante ikke hvordan det var å gå gravid og ha barn da hun sa det til dere, mens du vet hvordan det er. Sånn generelt "æda bæda-ta igjen med samme mynt" er fryktelig barnslig. Anonymous poster hash: 565b0...7be
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Kjør på om du ikke bryr deg om venninen din eller vennskapet deres. Anonymous poster hash: 6e75d...432
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Siden du føler behov for å spørre om det her så svarer vel det på spørsmålet?!? Anonymous poster hash: af4c4...f19
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 La det være du. Hun føler seg sikkert dum allerede. Anonymous poster hash: 1c9b2...f25
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #6 Skrevet 23. juni 2015 Jeg er kanskje ikke riktig person til å svare, da jeg fødte for ei ukes tid siden og selv er hormontroll, men jeg ville jammen slengt spøken i retur Du sier hun er en god venninne, så i verste fall kan du unnskylde med at det var en dårlig spøk du tenkte dere kunne kose dere med, fordi hun alltid har spøkt med det samme til andre. Om det er barnslig, så er det vel lov i blant. Anonymous poster hash: afbee...0e7
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #7 Skrevet 23. juni 2015 Hadde jeg glatt gjort 👍 Anonymous poster hash: f7728...959
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå