Gå til innhold

St.hans i dag..... er dette greit? Eller dårlig av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 6 åring og er gravid i uke 39. Det skal være bål og liv og røre på en lokal strand her, men jeg må innrømme at jeg har lite lyst til å dra.... formen er ikke helt på topp om dagen, og itillegg tennes ikke bålet før veldig sent her (22.00). 

Er det greit å kjøpe inn god grillmat, dessert og evt litt ekstra digg, og spise her hjemme og spille spill eller se en film sammen på kvelden i stedet for å dra på stranda? Ungen har jo ikke noe spesielt forhold til st,hans enda uansett. 

Anonymous poster hash: f7cff...55d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres stas ut å bare være dere:)

Anonymous poster hash: 9bd6a...9b8

Skrevet

Ja det synes jeg er helt greit!

Anonymous poster hash: 7bb22...fec

Skrevet

Syns det er helt greit :) Kos dere!

Anonymous poster hash: 718dc...499
Skrevet

Skal vennene hans gå? Du trenger jo ikke være der lenge. Kanskje en forelder av en kompis kan holde et øye for en time eller to?

Anonymous poster hash: 847de...4af

Skrevet

Alle de andre ungene i nabolaget er på stranda, samlet rundt samme bål, din unge er ikke med. Hos oss hadde det blitt ville protester. Om ungen ikke har forhold til st hans, så får han/hun det ikke ved at dere blir hjemme.

Neste pr er dere kanskje hjemme pga en 1. åring?

Men er du for syk er du for syk. Om du ikke gidder, så gidder du ikke. Det er du som må kjenne på det, event sende barnet med far om det er mulig.

Anonymous poster hash: 1bb72...9d7

Skrevet

Alle de andre ungene i nabolaget er på stranda, samlet rundt samme bål, din unge er ikke med. Hos oss hadde det blitt ville protester. Om ungen ikke har forhold til st hans, så får han/hun det ikke ved at dere blir hjemme.

Neste pr er dere kanskje hjemme pga en 1. åring?

Men er du for syk er du for syk. Om du ikke gidder, så gidder du ikke. Det er du som må kjenne på det, event sende barnet med far om det er mulig.

Anonymous poster hash: 1bb72...9d7

Nei.... vet ikke om det er så mange som skal av barna her jeg.... dette er et stort sted så er ikke noe "nabolag" sånn sett. Mange av vennene hans er på ferie nå uansett,så blir nok ikke mange fra klassen som skal. Ingen som har planlagtå møtes eller noe sånt, så ville bare vært å dra dit å se litt på alt livet og bålet. Kommer til å være en 3-4000 stk på den stranda, så er ikke en liten lokal greie hvor alle vennene skal. 

HI

Skrevet

Helt greit! Her jeg bor er det svært få som feirer st.hans, og i år er det jo attpåtil på en hverdag..

Anonymous poster hash: 266d8...cb7

Skrevet

Skal vennene hans gå? Du trenger jo ikke være der lenge. Kanskje en forelder av en kompis kan holde et øye for en time eller to?

Anonymous poster hash: 847de...4af

Nei, mange er på ferie. Kan tenke meg at det kanskje er 3-4 fra klassen som skal, men de kommer til å være i myldret av 3-4000 andre mennesker så tviler på at vi kommer til å møte på noen kjente :P Vet ikke om det blir så mange fra klassen en gang siden det blir så sent og de fleste av de barna skal på SFO dagen etter siden foreldrene fortsatt er i jobb. 

HI

Skrevet

Det er helt greit. 

Anonymous poster hash: 531b1...6d1
Skrevet

Helt greit. Men da er jeg en som aldri har tatt med barna til noen strand for å se sankt hans bål. Jo, én gang. De brydde seg ikke døyten om bålet og ville bare kaste stein i vannet. Mine barn har ikke noe spesielt forhold til sankt hans og her blir det bare å spise hos mine foreldre deretter hjem for en tidlig kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...