Gå til innhold

Grillfest med jobben -antrekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne i ny jobb ( les har ikke startet ennå) og kjenner ingen av mine kollegaer. Har blitt invitert av min nye sjef til grillfest hos han med andre kollegaer. Hvordan skal jeg kle meg? Vi er alle 35-40 år.

Anonymous poster hash: 371e1...346

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rosa grilldress! 🙊

Neida. Se ann været, og kle deg deretter. :) Er det sol og fint hadde jeg valgt en fin sommerkjole, lett cardigan og fine sommer sandaler.

Er været grått og trist (som her) hadde jeg sikkert tatt på med en vanlig bukse, topp/genser og en god cardigan. Med matchende sko.

Anonymous poster hash: 7a8d1...8e7

Skrevet

Det kommer an på hva slags arbeidsplass det er snakk om og hvilken kleskode som gjelder. Jeg hadde kjørt safe.

Anonymous poster hash: 0ef08...085

Skrevet

Det kom vel tydlig frem i hovedinnlegget at hun ikke vet hva kleskoden er ettersom hun er ny

Anonymous poster hash: 37ac8...46a

Skrevet

Innenfor hvilken bransje? Lærer=kom som du er

Finans=en klassisk kjole og hhøyhelede sko som ikke setter seg fast i gresset.

Anonymous poster hash: c2157...9a5

Skrevet

Siden jeg ikke vet hvilken jobb du har fått så vill jeg si noe klassisk, en sort bukse med en fin overdel i en sommerfarge med eller uten ermer alt etter vær og ballerinaer.

Skrevet

Takk for mange flotte svar. Jeg skal jobbe innen salg. Vil nok kjøre safe ( ikke miniskjørt og dyp utrigning). Er litt redd for å kjøre på at det blir "too much". Har en sort linkjole til knærne med noen stener på et belte under brystene, den er også litt utringet. Må også legge til at dette er min første jobbfest i Norge. Har bodd mye i utlandet.

Skrevet

Den kjolen med ett pent sommeraktig skjerf til blir bra.

Skrevet

Takk for mange flotte svar. Jeg skal jobbe innen salg. Vil nok kjøre safe ( ikke miniskjørt og dyp utrigning). Er litt redd for å kjøre på at det blir "too much". Har en sort linkjole til knærne med noen stener på et belte under brystene, den er også litt utringet. Må også legge til at dette er min første jobbfest i Norge. Har bodd mye i utlandet.

Den kjolen høres veldig fin ut. Bruk den!

Anonymous poster hash: 77995...2fc

Skrevet

da gjør jeg det. Takk for hjelp. <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...