Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Forsvant plagene under svangerskapet? Anonymous poster hash: 34d4d...e70
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Nå fikk jeg det når jeg var gravid, så det blir kanskje litt annerledes. Det klødde som f! Var hos legen sååååå mange ganger pga det. (Hadde det I underlivet, så trodde det var sopp). Så nei, ingen bedring her. Men det ble faktisk borte når jeg startet med b12 sprøyter 6 år senere da ☺ Anonymous poster hash: cf8b4...992
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Ja, det forsvant med andremann. Merkelige greier. Har fått det tilbake igjen, da... Anonymous poster hash: 8240c...7da
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Nei, ingen bedring i eller etter noen av mine svangerskap :/ Anonymous poster hash: 6e474...bd1
¤Hippie¤ Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 Hatt det i snart 16 år, absolutt ingen bedring i svangerskapet. Blir bare verre😕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå