Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Hva er den beste og mest mulig effektive måten å stramme opp lårene på, forside og bakside? Hvor fort kan jeg forvente resultatene? Lårene er utrent og bulkete. Anonymous poster hash: 8f317...41c
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Tren styrke. Har trent fire ganger i uken i to måneder og ser tydelig forskjell Anonymous poster hash: be69b...62b
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Knebøy og utfall med tunge vekter på. I kombinasjon med kondinasjonstrening. Og så må du nok ta en titt på kostholdet ditt. Resultater etter 3-4 mnd kanskje? Anonymous poster hash: f21a7...9b4
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Styrketrening, og gå i bakker og trapper. Anonymous poster hash: 57234...876
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 Takk for svar dere Til deg som ser forskjell - hvordan ser du det? Altså hva er den største forskjellen? hi Anonymous poster hash: 8f317...41c
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #6 Skrevet 23. juni 2015 Styrketrening OG fettreduksjon.. tipper du bør litt ned i vekt også. . Anonymous poster hash: c3c55...009
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #7 Skrevet 23. juni 2015 Styrketrening OG fettreduksjon.. tipper du bør litt ned i vekt også. . Anonymous poster hash: c3c55...009 Ja jeg veier 60 kg og er 163, så må ned rundt 5-7 kg i tillegg. Har vært 53-55 noen ganger men har fortsatt så stygge lår at jeg må gå med bukse uansett vær. hi Anonymous poster hash: 8f317...41c
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #8 Skrevet 23. juni 2015 Mindre ridebukselår, buksen sitter bedre og ikke så stramt Anonymous poster hash: 29f9d...9e1
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #9 Skrevet 23. juni 2015 Mitt tips? Finn deg en gammel tung barnevogn (feks simovogn), punktér alle 4 dekka og gå på tur i bratte bakker med baby på minimum 10 kg (noe som altså gir en totalvekt på min 30 kg). Det hjelper også å gå opp og ned trappr med 10kg med kolikkbaby. Man kan si mye om hvor slit det er med kolikk, men muskler får man ihvertfall. 😊 Anonymous poster hash: 84d74...477
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #10 Skrevet 23. juni 2015 Tar mål og før/etter bilder. For første gang i livet mitt har jeg rompe Mindre appelsinhud også Du må nesten bare sette igang og ha tålmodighet Anonymous poster hash: be69b...62b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå