Gå til innhold

Du skriver to mld med en fyr på datingside...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og så sier han at han ikke er så mye mer der inne fordi han dater en dame. Så etter 1 mnd får du melding av samme fyr om at datingen ikke funket og at han nå vil bli bedre kjent,hadde du giddet?

Anonymous poster hash: e4575...586

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope. Orker ikke å være god nummer to. Hadde han virkelig vært interessert så ville han ha slått til med en gang. Hadde faktisk løyet og sagt at jeg allerede fant noen.

Skrevet

Ja det hadde jeg godt kunne slått til på. Må jo være en grei fyr ettersom han ikke "holder på" med flere samtidig. Hvis han hadde treft dere begge samtidig hadde det jo vært verre? Eller?

Anonymous poster hash: 8bb4f...7e9

Skrevet

Jeg er sjeldent der inne og han hadde skrevet til meg i april og jeg svarte ikke før i mai og da skrev han at han nå datet.

Skrevet

Jeg er sjeldent der inne og han hadde skrevet til meg i april og jeg svarte ikke før i mai og da skrev han at han nå datet.

Mye enklere om du forklarer hva som har skjedd på en ordentlig måte. Om du prøvde å snu ting så er det du skriver her noe annet enn det du skrev opprinnelig. Prøv en gang til ;)

Anonymous poster hash: b3d97...b57

Skrevet

Hadde ikke hatt noe problem med å date han, han virker jo ut som en bra mann. En som bare dater en om gangen, og det er en god egenskap i dag. For de fleste dater gjerne flere samtidig.

Han har jo ikke gjort noe galt overhodet, han har bare vært helt ærlig med deg.

Skrevet

Hvorfor ikke..
Hadde egentlig sett det som en litt positiv ting.
Han vil ikke holde på med flere på en gang for å se hvem som fungerer slik som mange andre på de sidene gjør..

Anonymous poster hash: 2d7b4...d68
Skrevet

Hadde ikke hatt noe problem med å date han, han virker jo ut som en bra mann. En som bare dater en om gangen, og det er en god egenskap i dag. For de fleste dater gjerne flere samtidig.

Han har jo ikke gjort noe galt overhodet, han har bare vært helt ærlig med deg.

Dette.

Anonymous poster hash: cfbae...6bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...