Gå til innhold

Inspirert av tråden om antall orgasmer hos menn :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange ganger kommer dere på en runde i halmen? :)

Mannen er svært opptatt av at jeg skal ha det bra i sengen, så ham starter med å gi meg orgasme under oppvarming, om det ikke skal være en kjapp en da ;) Og underveis kommer jeg flere ganger, noen intense til Tusen og andre litt roligere :) Minst to ganger, og vanligvis flere ;)

Men jeg trodde det var vanlig å komme flere ganger for jenter? :)

Anonymous poster hash: f95d6...b79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det slik som deg tror jeg. Vanligvis kommer jeg 3-6 ganger hver gang. Intensiteten og hvordan jeg kommer variere. Mannen gjør alt for min nytelse. Vi kommer oftest samtidig til slutt.

Anonymous poster hash: eb2b6...d86

Skrevet

Det varierer.. noen ganger en, som oftest to eller tre, noen ganger flere..

Anonymous poster hash: e8cb2...065

Skrevet

For meg vil jeg si det er mulig. Ikke vanlig, men absolutt mulig. To ganger er innen rekkevidde, tre ganger pleier jeg ikke å orke...

Anonymous poster hash: 425c5...8c1

Skrevet

Det varierer fra gang til gang. Oftest kommer jeg en gang. Andre ganger kommer jeg ikke i det hele tatt. Atter andre kan jeg ha serieorgasmer som ikke vil gi seg før jeg detter overende og ikke klarer mer. Andre ganger kommer jeg én gang, tar en pause, kommer på nytt, ny kjapp pause, kommer på nytt...und so weiter. Serieorgasmer, multiple orgasmer, g-punkt, analorgasmer, klitorisorgasme, squirting. You name it. Andre ganger er det dødt.

Anonymous poster hash: 04347...185
Skrevet

Dytt :) Jeg har ikke tenkt på dette før, og lurer på hva som er vanlig :)

Skrevet

1 innvendig og kanskje 1 utvendig pr dag

Anonymous poster hash: 7960c...562

Skrevet

Dere som kommer flere ganger. Gjør dere noe spesielt, eller kommer dere av selve penetreringen?

Anonymous poster hash: 9dd18...5e7

Skrevet

Dere som kommer flere ganger. Gjør dere noe spesielt, eller kommer dere av selve penetreringen?

Anonymous poster hash: 9dd18...5e7

Gjør ikke noe spesielt, men må vanligvis også stimulere klitoris :) Men noen ganger kommer jeg uten :P

Skrevet

Jeg kommer så mange ganger som jeg orker og klarer ;) Men jeg kommer aldri av kun penetrering. Får orgasme hvis jeg rir, av oralsex eller stimulering av klitoris under samleie. Heldigvis har jeg verdens herligste mann som mer enn gjerne gir meg så mye oralsex som jeg vil ha :D Han får også flere orgasmer, så vi kan holde på i timesvis :D

Anonymous poster hash: 6ab07...b0e
Skrevet

Kommer en gang så er all kåthet borte. Skulle gjerne klart å komme flere ganger.

Anonymous poster hash: 1c620...95e

Skrevet

Jeg kommer aldri, men digger sex fordiom :) Må ordne orgasmen selv. Tror jeg har noen sperrer, for jeg klarer liksom aldri å få en mann til å gjøre det, uansett hvor mye jeg slapper av og han prøver. Men men, sex er jo sykt godt uansett :)

Anonymous poster hash: f416a...26c
Skrevet

Jeg må stimulere klitoris for å få orgasme som regel. Squirtinga kan komme uten, men jeg syns ikke det er så digg. Jeg tar ansvar for egen orgasme og har alltid kontroll over min egen klitoris. Oralsex funker ikke på meg. Det blir for mykt.

Du som ikke klarer å få orgasme når mannen din prøver: hva med å fikse biffen selv, samtidig som han knulles deg?

Anonymous poster hash: 04347...185

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...