Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Hvordan er håret til barnet? Og hvordan ser barnet ut ellers? Anonymous poster hash: 343ff...798
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Vi fikk en av hver. En lys og blåøyd nordmann og en mørk og brunøyd latinamerikaner😉 Anonymous poster hash: 17da5...966
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 Her har begge barna mørkt krus. Litt lysere og litt mindre krus enn pappan, men fremdeles krus i norsk målestokk.. Anonymous poster hash: 1fb28...afe
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #4 Skrevet 22. juni 2015 Jeg er mørkeblond med blågrønne øyne, far mørk med brune øyne. Barnet har blondt hår og møøøørke brune øyne 😊 gyllen hud Anonymous poster hash: 85a10...586
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 Jeg har mørkt hår, og brun, grønne øyne. Far er mørkeblond med blå øyne. Begge barna fikk mine øyne, ene med mørkt hår, og andre med mørke blondt hår. Men de første 5 årene var håret lyse blondt. Og begge barna fikk min gylne hud, som lett blir brun. Far har hvit hud som bare blir rød. Anonymous poster hash: bb71c...460
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #6 Skrevet 23. juni 2015 Jeg har rødbrunt stritt hår, veldig lys hud og blå øyne. Mannen har svart hår, brune øyne og gyllen hud. Nr 1: gutt som ser norsk ut med grønne øyne og mørk blondt hår med krøller. Får god farge om sommeren. Nr 2 og 3 er eneggede tvillingjenter og de har mørkebrunt hår med en anelse rødskjær, svak gyllen hudfarge og nøttebrune øyne. Anonymous poster hash: e0bbc...cdc
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #7 Skrevet 23. juni 2015 Jeg har ikke, men søsteren min har. Barnet er lys brun med helt mørke øyne og svart, helt rett hår Alle de andre barna har samme hudtone og øyne og hår, men ene barnet har en hel haug med krøller Anonymous poster hash: f5a9c...e09
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #8 Skrevet 23. juni 2015 Jeg har mørkt tykt hår og grønne øyne. Far er blond med blå øyneBarnet har langt kjempetykt og blondt hår og blå øyne. Det har hun hatt siden hun var baby Anonymous poster hash: 49ee1...dcc
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #9 Skrevet 23. juni 2015 Jeg er blandingsbarn selv (Pakistansk far og Norsk mor) Jeg har vanlig brunt hår og mørke øyne, er ikke så veldig brun i huden. Har hørt flere som tror jeg er Italiensk. Har selv barn som er helt blond og blåøyd så det mørke genet fra faren min er tydeligvis helt borte. Anonymous poster hash: c1905...d73
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #10 Skrevet 23. juni 2015 Jeg er blandingsbarn selv (Pakistansk far og Norsk mor) Jeg har vanlig brunt hår og mørke øyne, er ikke så veldig brun i huden. Har hørt flere som tror jeg er Italiensk. Har selv barn som er helt blond og blåøyd så det mørke genet fra faren min er tydeligvis helt borte. Anonymous poster hash: c1905...d73 Jeg også. Norsk mor og pakistansk far. Er selv lys brun i huden, mørke store brune øyne og brunt hår. Samboeren min er mørk blond gråblå øyne og ganske lys litt fregner. Vår datter har arvet mine store øyne, men har grønne øyne. Mørkt krøllet hår, men enda nok så lys i huden. Hun er veldig lik meg, men har litt av fars farger. Trodde egentlig det mørke skulle dominere mer og at hu ble mørkere enn hun var. Så egentlig litt overasket. Hun er verdens fineste❤️ Anonymous poster hash: 50f9a...5c1
Giss Skrevet 23. juni 2015 #11 Skrevet 23. juni 2015 Jeg har en venninne av caribisk opprinnelse. Hun er skikkelig mørk med kruset hår. Mannen hennes er skikkelig hvit med lyst hår og blå øyne. Deres to barn har morens hår og farger kun litt lysere hudtone. En kusine av meg er lys men brunette. Hennes mann er spansk og for oss ganske mørk og med krusete svart hår. Av deres tre barn er to helt lyse og blåøyde og blondere enn moren deres mens den tredje er brunette med en hudtone som ligger midt imellom foreldrenes.
Nr2i2015 Skrevet 23. juni 2015 #12 Skrevet 23. juni 2015 Jeg er lys blond med helt stritt hår og blå øyne, pappaen til barna er øst afrikaner. De har brunt krøllete hår ikke afro, mer korketrekkere. Helt møøøørke brune øyne og lysebrune/gylne i huden
.Ida. Skrevet 23. juni 2015 #13 Skrevet 23. juni 2015 Norsk mor og pappa fra Pakistan En er helt lys i huden, mørkeblondt/lysebrunt hår og store blå øyne Jenta litt mer farge i huden, fortatt ganske lys, blå grønne øyne Minste er også lys med blå øyne Alle har samme hårfarge
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #14 Skrevet 23. juni 2015 Mannen min er fra et afrikansk land, jeg er norsk. Barna våre hadde korketrekker krøller da de var små, etter første hårklipp ble det stritt . Håret blir lett flokete, så må alltid ha i strikk eller fletter på jentene. Jeg bruker balsamspray og naturbørste som ikke river i håret. De blir lett brune om sommeren, har mørkebrunt hår og mørkebrune øyne; veldig vakre barn . Anonymous poster hash: 18319...bdd
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #15 Skrevet 23. juni 2015 Min søster sin mann er fra afrika, han er mørk. Begge barna har mellombrunt hår og krøller, når min niese ikke har ordner håret har hun aldri, kjempe skjønt:) begge har brune øyne. Ene barnet er brun i huden, mens andre er pittelitt brun Anonymous poster hash: 440eb...c6d
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #16 Skrevet 23. juni 2015 Norsk mor med mørk blondt hår og "grønne" øyne. Arabisk far med tilnærmet sort hår og gyllenbrune øyne. Eldstemann har mørkebrunt hår og mørkebrune øyne. Hadde litt krøll når han var liten, nå som det er kortklipt er det striere og veldig tykt Lillesøster har gyllenblondt krøllete hår, arvet mine tynne hårstrå, men mye av dem. Blågrønne øyne Anonymous poster hash: 175c9...ae9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå