Parasoll☀️ Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Skal kjøpe tortillachips + dip. Noe annet dere ville bestilt? Sjokolade har jeg hjemme, men har ikke lyst på det nå.. Ikke brus, liker ikke det.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Ostepop, heksehyl, napoleonskake (har fyst på det i dagesvis) Anonymous poster hash: c514f...856
Parasoll☀️ Skrevet 22. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2015 Ostepop, det fikk jeg lyst på! Det er i grunn veldig godt, spiser det altfor sjeldent, takktakk 😊
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #5 Skrevet 22. juni 2015 Faen.... Nå fikk jeg lyst på double chocolate fudge brownie... Og ostepop... Damn you, HI! (Neida, kos deg du!) Anonymous poster hash: a6f7e...ce5
Parasoll☀️ Skrevet 22. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2015 Nå kommer han inn døren, nam nam!!!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #7 Skrevet 22. juni 2015 Åh, har også begynt å få masse cravings nå, sliter sånn med å begrense meg...! Mannen har akkurat tatt lappen så han kjører gledelig på butikken og det har allerede ført til noen unødvendige kilo føler jeg. Skulle ønske jeg var latterlig tynn i utgangspunktet så jeg kunne lagt på meg uten å få elendig samvittighet mens jeg er gravid Anonymous poster hash: cb2d6...0f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå