Gå til innhold

Trenger desperat hud råd fra dere eksperter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kviser i ansiktet, hode, ryggen og rumpa og slik har jeg vært siden jeg kom i tenårene - jeg er 25. 

Dro til en hudlege, men det eneste han sa jeg kunne gjøre var å begynne på hormon-prevensjon. Sa at jeg tåler ikke slikt (har blitt lagt inn på sykehus pga sjokk) og da sa han at det var ikke var noe jeg kunne gjøre med problemet mitt :o Jeg fikk en gang utskrevet en antibiotika-kur og de hjalp litt, men jeg ble jo da så hinsides plaget med sopp i underlivet :/ Hvis jeg spiser vanlig husmann-kost så får jeg mange små kviser, spiser jeg LCHF får jeg mindre antall kviser, men til gjengjeld får jeg gedigne kviser som nesten kan ligne på byller :(

Hva kan jeg gjøre? Jeg ser ikke ut på ryggen. Tør ikke kle på meg bikini eller gå i singlet. Det å være intim med mannen min med lyset på synes jeg også er vanskelig siden rumpa ser grusom ut. 

Jeg er forresten normalvektig og trener hver dag styrke og drikker bare vann..

Anonymous poster hash: d7486...df8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hjalp med antibiotika kur for meg. Tror drn het oxytetral. Gikk på den i årevis. Fikk ikke sopp.

Anonymous poster hash: 9de8e...806

Skrevet

Jeg brukte tabletter, tetracyclin tror jeg de het. Hjalp veldig! Ellers var jeg plaget med kviser på ryggen da jeg var yngre, etter at jeg var på ferie i syden og solte meg mye, forsvant de!

Anonymous poster hash: 51e94...bb9

Skrevet

Det hjalp med antibiotika kur for meg. Tror drn het oxytetral. Gikk på den i årevis. Fikk ikke sopp.

Hadde kviser på rygg og bryst også. Grusomt. I dag er jeg 44 med pen og 'ung' hud. Trenger ikke fuktighetskrem.

Skrevet

Hva med laser? Jeg tror det er mulig.

Anonymous poster hash: d53a6...918

Skrevet

Gå til en skikkelig hudlege. Da får du både kremer og antibiotikakur. Har akkurat vært der med datteren min, hun fikk kjempegode råd og gode produkter.

Anonymous poster hash: 88a3c...ec8
Skrevet

Gå til en annen hudlege. En venninne av meg gikk på roaccutan og ble helt kvitt kviseproblemet sitt. Jeg skal bestille legetime selv nå, er drittlei av kviser.

Anonymous poster hash: 2f165...894

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...