Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Hvilken syns dere er best å kose seg med en varm sommerkveld? Anonymous poster hash: 7437f...3e0
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Ser jo i den andre tråden at flere av dere drikker rosevin så noen må vel ha et tips? Den forrige jeg kjøpte smakte nemlig ikke særlig godt ☺ Anonymous poster hash: 7437f...3e0
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 Skal du nyte den med mat? Eller alene? Skal den ha mye sødme? Være søt? Fruktig? Jeg er veldig glad i Chateau Maupague, den er ikke særlig søt men har mye bær i seg. pleier å drikke den alene eller ved siden av veldig enkel sommermat/snacks. Anonymous poster hash: a1dd7...9f5
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #4 Skrevet 22. juni 2015 Wongraven Anonymous poster hash: 7a23e...bb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå