Gå til innhold

lite liv her inne!! jeg vil gjerne prate :-D


Mamma2013.2015

Anbefalte innlegg

Har jente på 2 år. Venter lillebror 14 juli.

Er utålmodig nå altså! Hva gjør dere får å få tiden til å gå? ;-)

 

Har tenkt å bake en dag... ellers prøver jeg å ut å gå en runde ila dagen;-p dritt form om dagen. Lillemor på 2 kom hjem med feber fra barnehagen idag😣 passet veldig dårlig i disse tider😕 mannen jobber tuenus å sene dager denne uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi ganske like... Jeg har en gutt på 2 år,mann som jobber turnus,form som er elendig og termin 26.juli. Gutten min kom en uke før,så hører mange sier det er stor sjanse for at hun i magen også vil komme litt før.

 

Ellers så går mye av dagene mine på å sove faktisk,siden jeg sover så dårlig om natta. Så strikker jeg litt. Tenkte å få funnet frem litt baby ting igjen snart. Gå igjennom litt klær som sikkert kan brukes igjen. Jeg har vært veldig mye syk i dette sv.skapet. Har feber og hovne halslymfer en gang i uka ca. De tar ingen tester,men sier det er normalt å være ofte syk pga. Immunforsvaret. Joda,men hver uke??? Kjenner godt med liv,så skal ikke stå på det. Er jo redd det kan skade henne på andre måter... Men legene sier nei. Må vel stole på de.

 

Guttungen er i bhg to uker til før ferie ☺️😆 kan bli spennende det... Han er i trassalderen og jeg høygravid.. Jadda... Artige greier. Men må vel gå seg til. Mannen har heldigvis også ferie da. ☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...