Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Småen skal til bursdag til en i barnehagen som blir 4 år. Det er ikke en sønnen min egentlig leker med til vanlig men er veldig hyggelig at vi blir innvitert! Jeg har dessverre ikke så god råd så lurte på å gi barnet en stor sjøerøverskute som er helt ny som småen fikk til jul. Han fikk to så den ene har jeg tatt vekk å har blitt ligget det uåpnet. Men er sjørøverskute en passende gave for en som blir 4 år? Anonymous poster hash: 04859...7ed
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 høres bra ut! men hos oss pleier slike gaver å ligge på maks hundre kroner. Anonymous poster hash: 2ab5f...cf9
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #4 Skrevet 22. juni 2015 Det gjør det nok her også men vi har jo uansett ikke brukt for 2 helt like sjørøverskuter så like greit at den ene kan komme til nytte Er ikke kaptein sabeltann skute så den er nok ikke såå dyr. Anonymous poster hash: 04859...7ed
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #5 Skrevet 22. juni 2015 Høres ut som en dyr gave. Hadde solgt den. Og brukt litt av pengene på kjøp av en billigere gave Anonymous poster hash: 8650f...351
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå