Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Men ikke kan svare på hvorfor. Flere? Har dere noen tips hvorfor de juger om det ikke er noe å juge om? Anonymous poster hash: e6a24...2a4
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Jeg hadde ikke orket å leve med en mann som hele tiden kom med småløgner, jeg ville lurt på hva annet han lyver om også. Han bør forstå at du ikke kan ha tillit til ham når han driver og lyver slik. Løsningen er enkel - han slutter å lyve og er ærlig. Og nei, jeg tror ikke det er noen grunn til å lyve om det ikke er noe å lyve om. Om han ikke er lystløgner, og de lyver gjerne om alt mulig, også større ting. Jeg ville trodd at han også lyver om langt større ting enn du har oversikt over :/ Anonymous poster hash: 7e2bf...206
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 Denne løgnen var at han skrev ha enfin midtsommer til en eks også sa han at det var til søsteren sin. Er jo ingen grunn til å juge om noe slik. Og det sa jeg til han og. Han forstod ikke selv hvorfor han gjorde det. Jeg gir blaffen i om han skrev det tik eksen; men det jeg bryr meg on er hvorfor han synes det var rett å juge. :-S og ja, sa det til han at det ikke er rart om jeg tror han juger om andre og mye mer alvoligere ting. Anonymous poster hash: e6a24...2a4
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #4 Skrevet 22. juni 2015 Orker du å leve med en mann som lyver slik til deg, da? Som gjør ting han ikke kan forklare i ettertid? Om han løy om å sende melding til en eks så hadde jeg tenkt at han har mer kontakt med eksen enn han innrømmer, eller at han følelsesmessig ikke er over henne. Hadde han vært åpen på det så hadde det vært greit hvis jeg visste at kontakten var platonisk. Jeg hadde ikke orket... Anonymous poster hash: 7e2bf...206
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #5 Skrevet 22. juni 2015 Nei, man går jo rundt og lurer på om det er noe mer. Men ikke nok grunn for meg å gå ifra han nå. Blir annerledes om han fortsetter nå når han lover at han slutter. Gjør han det gang på gang igjen, så orker jeg ikke mer. Men det betyr heldigvis ikke at jeg lar meg "lures" noe mer, han må bevise det :-) Anonymous poster hash: e6a24...2a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå