Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Startet i sommerjobb, og trives ikke. Men må bare fortsette å jobbe, for penger må vi ha. Egentlig er jeg for syk til og jobbe, men trenger penger. Jeg er student, men ligger langt etter da jeg er for syk. Og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre framover. Jeg har ikke råd til å være syk heller, har jo ikke hatt inntekt på mange år. Jeg har mange diagnoser, og Nav ville uføretrygde meg for 6 år siden. Så i dag vil jeg selge huset, og flytte til sydligere strøk, leve billigere og ha bedre helse. Bare at det går heller ikke. Anonymous poster hash: 0c492...2f1
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Er varmen bedre da? Hvorfor ble du ikke ufør? Søke på nytt? Anonymous poster hash: b2027...ea6
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 Kanskje du går inn under systemet "ung ufør"? Be om ny behandling av saken din. Anonymous poster hash: a67ea...253
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Det høres ut som du selv heller ikke tar hensyn til sykdommen din. Sett deg mål som er realistiske utifrå helsa di, ikke hva alle andre klarer. Nå surrer du deg bare inn i umuligheter og får nederlagsfølelse av alt. Reduser studiebelastningen, og få NAV og legene til å se på saken din på nytt. Det hjelper ikke å flytte til sydligere strøk uten jobb eller utdanning. Og det er ikke noe NAV der som ordner opp. Ta deg sammen og se på reelle muligheter og utfordringer, og legg opp livet ditt deretter. Anonymous poster hash: 80971...404