Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Startet i sommerjobb, og trives ikke. Men må bare fortsette å jobbe, for penger må vi ha. Egentlig er jeg for syk til og jobbe, men trenger penger. Jeg er student, men ligger langt etter da jeg er for syk. Og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre framover. Jeg har ikke råd til å være syk heller, har jo ikke hatt inntekt på mange år. Jeg har mange diagnoser, og Nav ville uføretrygde meg for 6 år siden. Så i dag vil jeg selge huset, og flytte til sydligere strøk, leve billigere og ha bedre helse. Bare at det går heller ikke. Anonymous poster hash: 0c492...2f1
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Er varmen bedre da? Hvorfor ble du ikke ufør? Søke på nytt? Anonymous poster hash: b2027...ea6
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 Kanskje du går inn under systemet "ung ufør"? Be om ny behandling av saken din. Anonymous poster hash: a67ea...253
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Det høres ut som du selv heller ikke tar hensyn til sykdommen din. Sett deg mål som er realistiske utifrå helsa di, ikke hva alle andre klarer. Nå surrer du deg bare inn i umuligheter og får nederlagsfølelse av alt. Reduser studiebelastningen, og få NAV og legene til å se på saken din på nytt. Det hjelper ikke å flytte til sydligere strøk uten jobb eller utdanning. Og det er ikke noe NAV der som ordner opp. Ta deg sammen og se på reelle muligheter og utfordringer, og legg opp livet ditt deretter. Anonymous poster hash: 80971...404
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 HI her. Takk for svar. Jeg ville ikke bli ufør, da jeg følte meg mye bedre da. Jeg taklet bra hjem, 2 små barn og trente 10 timer i uken. Mest sannsynlig var jo treningen med på å gjøre meg bedre. Økonomien var bra da og, så jeg hadde ikke bekymringer rundt det. Og jeg er ikke så syk, at jeg burde få 100% ufør. Men mest sannsynlig 50% ufør. Men hvor skal jeg finne en 50% stilling jeg trives i. Mistrives virkelig i den jobben jeg har nå, den er og relevant i forhold til studiet, så nå vet jeg ikke om jeg skal fortsette engang. Og savner det jeg jobbet med for mange år siden, men det har blitt vanskeligere å få jobb med det. Får prøve å prate med legen igjen. Anonymous poster hash: 0c492...2f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå