Gå til innhold

Lalandia Rødby


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har vært i Lalandia Rødby, og som har formeninger om stedet? Tips til et vellykket oppphold? Vi drar dit neste uke, og blir der en uke før ferden går videre.

 

Anonymous poster hash: 84fea...6ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har vært der?

 

Anonymous poster hash: 84fea...6ed

Skrevet

Vi har vært der. Det er eldre og mindre enn Billund, litt mer slitent og mindre badeland.

 

Helt klart et bra feriesenter og vi koste oss selv om ungene heller vil til Billund i år enn tilbake dit.

 

Kort vei til stranden er bra, og København bare en kort biltur unna så vi hadde en dagstur dit.

 

Selve Rødby-by er visst en ganske typisk grenseby (du ser jo over til Tyskland),med et litt tøft milø. Narko o.l, vi var aldri i byen men hørte dette av andre.

 

Anonymous poster hash: c10bb...577

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...