Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Han har fått pencilin han skal ta 3 ganger om dager. Bruker sprøyte. Men han spytter ut alt. Hva kan jeg gjør for at han ikke skal gjøre det ? Anonymous poster hash: efff9...823
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Jeg gir min på 2 det samme nå. Heldigvis er hun flink, men var en periode hun nektet en annen gang. Da tok jeg innholdet i en kopp og sa "namnam". Da tok hun en stor slurk uten å tenke på hva det var, selv om det var ekkelt etterpå.Ellers kan du sprøyte det langt bak i munnen. Er ikke lett å unngå og svelge da. Anonymous poster hash: 99f58...401
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 Non-stop til belønning? Sprøyt penicillinen lenger bak i munnen. Anonymous poster hash: 4fb0c...a64
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #5 Skrevet 22. juni 2015 Non stop til en 1 åring? Er du tullete? Livsfarlig... Tremenningen min døde nesten av en sånn da han var rundt 1.. Fikk den i lungen... Folk er så uansvarlig.. Anonymous poster hash: 619f1...5ac
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #6 Skrevet 22. juni 2015 Non stop til en 1 åring? Er du tullete? Livsfarlig... Tremenningen min døde nesten av en sånn da han var rundt 1.. Fikk den i lungen... Folk er så uansvarlig..Anonymous poster hash: 619f1...5ac Vet du? Alt kan settes i halsen, alt kan aspireres til lungene hvis du er riktig uheldig. En nonstop er ikke større enn brødbitene jeg gir til vesla på 10 måneder. En nonstop kan også fint deles. Så uansvarlig? Nei det er jeg ikke enig i selv om din opplevelse med 1 åring og nonstop er dramatisk. Anonymous poster hash: 4fb0c...a64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå