Gå til innhold

Aftersun eller vanlig krem......åkke som??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det viktig med aftersun krem elker gjør den gode gamle fuktighetskremen min samme nytta??

Jeg har ho fuktighetskrem, trenger jeg da bruke penger på afrersun?

Anonymous poster hash: 37a5c...73f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør ha noe med aloe vera ellee avkjølende ekstrakt i, spesielt om du har blitt litt rød.

Anonymous poster hash: cf4d5...4e7

Skrevet

Jeg synes after sun er et must etter en dag i solen. Jeg elsker den fra Vichy! Virker beroligende og avkjølende på huden, og har en deilig og frisk duft.

Anonymous poster hash: e1c20...197

Skrevet

Jeg bruker aldri aftersun, føler at jeg blir sår og klør av det meste av det.  Jeg foretrekker en tube / flaske god aloe vera gel som taes på huden så fort man kommer inn etter å ha solet seg og så en vanlig, god bodylotion etter dusjen.  Ta får jeg bremset forbrenningsprosessen i huden, og så får huden godt med fuktighet etterpå.  Noen ganger blandet jeg litt aloe vera i bodylotion også, i alle fall hvis jeg føler at jeg har fått litt mer sol enn jeg skulle hatt.

Skrevet

Ikke vet jeg...men jeg var i syden for tre uker siden, og jeg har flasset brunfarge hver dag siden jeg kom hjem. Smurte meg bare med fuktighetskrem. Vet ikke om after sun ville forhindret det, men...

Skrevet

Aloe Vera! Det lindrer mye bedre enn vanlig fuktighetskrem.

Anonymous poster hash: 3f27c...822

Skrevet

Jeg er rødblond og får sent farge, og blir ALLTID solbrent først. I fjor var jeg uforsiktig og solte meg hele dagen med altfor lav faktor, og ble brent. Kjøpte After Sun lotion og smurte meg hver halvtime, og den intense brentheten og varmen ga seg ved midnatt. Dette har jeg aldri oppnådd med vanlig lotion. Aloe vera er så klissete, jeg orker ikke bruke det. 

Anonymous poster hash: 0e811...8ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...