Gå til innhold

mistet jeg tråden min om venninnen og mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...

Anonymous poster hash: ce556...6f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er borte ja! :o Hvis ikke den er til moderering?

Skrevet

Hvis du går på ris og ros står det at den er skjult mens den modereres

Anonymous poster hash: 1d1cc...f69

Skrevet

Hvis du går på ris og ros står det at den er skjult mens den modereres

Anonymous poster hash: 1d1cc...f69

Ok, takk 😊

Skrevet

Hvem har rasert den tråden nå da...

Anonymous poster hash: 3cce5...75f

Skrevet

Hvorfor må den modereres da? Noen kjente som har vært på ferde med dritten sin?

Anonymous poster hash: e592d...a64

Skrevet

Jeg vet at jeg skrev en veldig sint melding til den siste superfrekke kommentaren men det kan vel ikke ha vært det? Da ville det vel heller vært den superfrekke kommentaren? Syntes ikke jeg så noe grusomt annet enn den posten folk hintet til var Hi's eksvenninne.

Anonymous poster hash: 7cd18...559
Skrevet

Jeg kalte hun med det skrekkelige innlegget en ondskapsfull ku, skal ikke se bortifra at hun rapporterte meg.... Skjønt, jeg står for DEN meningen gitt!

(eller noen rapporterte det skrekkelige innlegget?)

Anonymous poster hash: 26f56...31e

Skrevet

Jeg kalte hun med det skrekkelige innlegget en ondskapsfull ku, skal ikke se bortifra at hun rapporterte meg.... Skjønt, jeg står for DEN meningen gitt!

(eller noen rapporterte det skrekkelige innlegget?)

Hva stod det i "det skrekkelige" innlegget da? Eller er det ikke lov å referere heller? ☺

Skrevet

Urk, hva man ikke hadde gjort for fotografisk minne.. Noe om at Hi var tafatt/patetisk og at hun tok av seg hatten for alle oss som heiet Hi frem til å ta vare på den "utro" mannen. eller noe sånt.. Feel free to correct. Hvorfor rapporterte jeg ikke det? Forferdelige trollemenneske.

Skrevet

Jeg rapporterte hun som kom med ufine karakteristikker av Hi. Hun ordlegger seg slik at hun kan minne om His eksvenninne - eller en som er av samme kaliber som henne. Uansett hvem hun er så er ikke ordvalget hennes noe som bør få stå, etter min mening.

PersilleBlomst husker kanskje anonymkodene mine på hvem jeg er i de andre trådene ;)

Anonymous poster hash: 93bc8...bd3
Skrevet

Hehe, klart jeg gjør b84/434! Hadde jeg tenkt over at jeg kunne rapportert hadde jeg gjort det også. Kjente jeg kokte når jeg leste det. Huff.. noen ganger får forum meg til å miste troen på mennesket..

Skrevet

Det var jeg som skrev det skrekkelige som selvsagt nå er slettet. Det var skikkelig skrekkelig av meg å gratulere henne for å være det mest tafatte kvinnemennesket jeg har lest om 😱 sorry altså!!

Not..

Anonymous poster hash: 7a5c5...42c

Skrevet

Det var jeg som skrev det skrekkelige som selvsagt nå er slettet. Det var skikkelig skrekkelig av meg å gratulere henne for å være det mest tafatte kvinnemennesket jeg har lest om sorry altså!!

Not..Anonymous poster hash: 7a5c5...42c

Føler du deg bedre nå da?

Skrevet

Det var jeg som skrev det skrekkelige som selvsagt nå er slettet. Det var skikkelig skrekkelig av meg å gratulere henne for å være det mest tafatte kvinnemennesket jeg har lest om sorry altså!!

Not..Anonymous poster hash: 7a5c5...42c

Føler du deg bedre nå da?

Den dama har fått meg til å føle meg ganske bra lenge nå... 😜

Skrevet

Har rapportert henne i denne tråden også, jeg ;)

Hi - kanskje du kan be moderator om å slette denne tråden. Den andre tråden har kommet tilbake :)

Skrevet

Har rapportert henne i denne tråden også, jeg ;)

Hi - kanskje du kan be moderator om å slette denne tråden. Den andre tråden har kommet tilbake :)

Å neiiiii!!!! Hva gjør jeg da?

Skrevet

Jeg tåler veldig godt å bli kalt tafatt altså 😊 Vil du forklare meg hva du mener?

Hi

Skrevet

Det var jeg som skrev det skrekkelige som selvsagt nå er slettet. Det var skikkelig skrekkelig av meg å gratulere henne for å være det mest tafatte kvinnemennesket jeg har lest om 😱 sorry altså!!

Not..

da har du tilgode å møte noen tafatte folk altså.

HI er naturlig usikker pga det som har skjedd. Blir for dumt å forvente at alle som opplever et stort svik (fra venninnen hvertfall) skal stå med strak rygg fra 1. Minutt.

Anonymous poster hash: 3cce5...75f

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor innlegget ble slettet .. det må da være lov å beskrive noen som tafatt.. det er vel en mening som er like relevant som alt annet.. så det må vel ha Vært noe mer eller annet?

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor innlegget ble slettet .. det må da være lov å beskrive noen som tafatt.. det er vel en mening som er like relevant som alt annet.. så det må vel ha Vært noe mer eller annet?Anonymous poster hash: ce556...6f9

Det var et stygt innlegg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...