Gå til innhold

Beste babycall med video

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en babycall med videofunksjon å anbefale? Aller helst vil jeg ha mulighet for både batteri og ledning i begge enhetene (foreldreenheten og babyenheten). Så synes jeg også det er kjekt med temperaturmåler. Og bildene må være klare nok både når det er lyst og mørkt. Veldig glad hvis noen har tips! :)

Anonymous poster hash: 8bd41...cf9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har avent sin, kamera på begge barna sitt rom og en mottaker. Veldig fornøyd! Den er det ikke temp. måler på, men vi har heller ikke behov for det.

Den kan man zoome på, og den kan stilles så den bytter kamera hvert 20.sekund, lett å følge med. Synes også bildet blir bra, både dag og natt😄

Anonymous poster hash: b35d0...3e3

Skrevet

Takk for svar:) Har babymonitorene/kameraene batteri, eller kun ledning?

Skrevet

Veldig fornøyd med Dlnk! 😊👍

Anonymous poster hash: b1658...698

Skrevet

Den har alt du ser etter unntatt baterimulighet på foreldredelen (laster ned app og bruker mobil/nettbrett

Skrevet

Takk for svar:) Har babymonitorene/kameraene batteri, eller kun ledning?

Kamera har kun ledning, såvidt jeg veit, men mottakeren har begge deler😊 ikke vanlig batteri, men et flatt som sitter i når man kjøper det.

Anonymous poster hash: b35d0...3e3

Skrevet

Vi har den Ibaby saken. Utrolig kjekt å bare laste ned appen på IPhone og iPad. Bildekvaliteten kan justeres med tre forskjellige innstillinger. Lyden er veldig god. Ingen temperaturmåler, men det har ikke vi hatt behov for da.

Anonymous poster hash: a81e6...481

Skrevet

Den har alt du ser etter unntatt baterimulighet på foreldredelen (laster ned app og bruker mobil/nettbrett

Gikk litt fort her ser jeg... Heter altså D'link -vi er superfornøyd med den, kan kjøpes på bla.a jollyroom og lekmer 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...