Gå til innhold

Huk, Hovedøya eller Sognsvann....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke bestemme meg for hvor vi skal dra til helga. Med et barn som akkurat ble 4. Vi skal ha med engangsgrill. Hvilken av plassene vil du anbefale?

Anonymous poster hash: f5605...080

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt hovedøya eller en av de andre øyene. Koselig med båtturen i tillegg.

Anonymous poster hash: ec8a8...bf4

Skrevet

Båtene stopper på samme plass som Nesodden båten nå, ja?

Ji

Skrevet

Jeg tror jeg ville tatt Sognsvann jeg. Der kan det hende at det er muligheter for å bade uten at man blir helt blåfrossen. Det er langgrunt og ikke like mye mennesker det er på huk iallefall...eller..det kommer jo selvsagt an på været da. 

Hovedøya er kjempefin, men innbiller med at det er dritt kaldt i vannet (om bading er på planen).

Skrevet

Jeg tror jeg ville tatt Sognsvann jeg. Der kan det hende at det er muligheter for å bade uten at man blir helt blåfrossen. Det er langgrunt og ikke like mye mennesker det er på huk iallefall...eller..det kommer jo selvsagt an på været da.

Hovedøya er kjempefin, men innbiller med at det er dritt kaldt i vannet (om bading er på planen).

Ser at det er lovt 14 grader og overskyet på lørdag. Så da blir det nok evnt bare å dyppe en tå.

Hi

Skrevet

Ser at det er lovt 14 grader og overskyet på lørdag. Så da blir det nok evnt bare å dyppe en tå.

Hi

Heh, ja det skjønner jeg :-)

Skrevet

Jeg ville gått for Bygdøy Sjøbad 😊 mye mer barnevennlig enn Huk og ganske lunt og fint inne i en vik 👍

Anonymous poster hash: 9c43f...a06

Skrevet

Jeg ville gått for Bygdøy Sjøbad 😊 mye mer barnevennlig enn Huk og ganske lunt og fint inne i en vik 👍

Stopper 30 bussen der?

Hi

Skrevet

Stopper 30 bussen der?

Hi

Nærmeste stopp er Kongsgården/Bygdøy Kongsgård og så er det ca 10 min å gå 😉

Skrevet

Kommer akkurat opp av oslofjorden nå. Skal ikke påstå at det er varmt, men det er ikke grusomt kaldt heller. Vi var uti opp og ned i ti - femten minutter. Hadde kanskje valgt båten til Langøyene eller gressholmen fremfor hovedøya, men definitivt en av øyene.

Anonymous poster hash: a7beb...528

Skrevet

Takk for tips 😊

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...