Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Vi har en audi a6 som vi vurderer å bytte ut... men er q7 større i baksetet enn a6? Altså, jeg mener bredere seterekke. Skal sitte tre barn bak der. To med sete og ett uten. Anonymous poster hash: 4d3a6...f5b
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Vi har q7 og den er liten i baksetet, blir sabla trangt med 3 barn selv om det kun er 2 barneseter Anonymous poster hash: 087f6...364
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Sikkert ikke noe særlig større enn a6 da... :-( Andre litt større biler som har firhjulstrekk da? Anonymous poster hash: 4d3a6...f5b
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Passat er vel på str med a6 . Ellers har du jo xc90 da Anonymous poster hash: f8762...22f
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 Hva ned andre merker? Audi er gammel klysebil på lik linje med BMW. En rå nyhet , Nissan Kajdar❤️❤️❤️ Fy flate!! Hilsen eks audiot Anonymous poster hash: 372fd...2cc
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #6 Skrevet 23. juni 2015 Ha ha luksusproblem😄 kjøp deg en citroen Grand Picasso, der har du 3 separate seter pluss at du får den også i 7 seter😉 men er vel kanskje feil merke, mange som kjøper bil utifra hva de tror andre syns er kult uten å bry seg om hvordan bilen er i bruk😂 Anonymous poster hash: e5f06...a76
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #7 Skrevet 23. juni 2015 Klysebil faktisk ;-) Hva andre synes er kult bryr jeg meg ikke om :-) Vi har audi fordi vi synes den er god å kjøre og har god komfort. Har hatt andre merker og prøvd forskjellige biler, men er liksom ingen som slår audien vår ;-) Skal sjekke ut nissan :-) Har sett litt på den nye s-maxen også... Anonymous poster hash: 4d3a6...f5b
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #8 Skrevet 23. juni 2015 Klysebil faktisk ;-) Hva andre synes er kult bryr jeg meg ikke om :-) Vi har audi fordi vi synes den er god å kjøre og har god komfort. Har hatt andre merker og prøvd forskjellige biler, men er liksom ingen som slår audien vår ;-) Skal sjekke ut nissan :-) Har sett litt på den nye s-maxen også... Anonymous poster hash: 4d3a6...f5b Haha!! Kjempeblemme😂😂😂det var Renault Kajdar🙊🙊 og så har du Qashqai da( det er Nissan😂) Enig i at Audi har god komfort, men du betaler utrolig mye mer penger for disse bilene, penger du kunne ha brukt på mye annet gøy😉 (Har hatt Audi i 20 år, men nå skiftes det beite😁) Anonymous poster hash: 372fd...2cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå