Gå til innhold

Hvor lenge varer ordinær ultralyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 36e2b...260

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, 15-20 min kanskje.

Anonymous poster hash: 10203...860
Skrevet

Mellom 20-30 min :)

Skrevet

Ca en halvtime!

Anonymous poster hash: 5dc35...5ca

Skrevet

20-30 min :)

Anonymous poster hash: 8afbb...833

Skrevet

Kommer litt an på hvordan babyens leie er og hvor samarbeidsvillig den er :) Jeg har vært på fire OUL, og tror ikke de har vart under 30 minutter noen av dem. Sist varte det 45-50 minutter pga baby som lå så kronglete til så de fikk ikke sjekket alt de skulle. Måtte faktisk komme tilbake.

Skrevet

Min varte vel kanskje 45 minutter. Måtte opp å stå midt i undersøkelsen fordi baby lå litt vanskelig til. Hun snudde seg heldigvis, så jordmor fikk tatt målene hun skulle :-) 

Anonymous poster hash: 1d96f...193
Skrevet

Holdt på en time til sammen, syns jordmor var veldig nøye, måtte også ut å drikke litt før hun fikk sjekket alt, like greit det så slapp vi tilbake igjen en gang til😊

Anonymous poster hash: d2c1c...020

Skrevet

Første gang brukte de vel en time, denne gangen ca 30 min.

Anonymous poster hash: 3ae8f...d1e
Skrevet

Tror ikke mine har tatt mer enn 15-20 min. Pluss en time +++ på venterommet først da.

Skrevet

Med gutten: 15 min på venterommet, 30 min undersøkelse.
Med jenta: ca 40 min på venterommet, og nesten 1,5 time på selve undersøkelsen, hun var ikke helt sikker på en del av det, kunne se ut som om noe var feil i følge henne, måtte ha en annens synspunkt på saken, lå 20 min å ventet på person nr to.. Person nr to tok seg tid til å forklare henne det hele, og kunne forsikre oss om at alt var som det skulle var bare pga hvordan jenta lå, det så feil ut... Så man kan nok aldre si sikkert hvor lang tid det tar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...