Gå til innhold

Jeg er helt fortapt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjæreste er reist på ferie med sin eks, som tydeligvis ikke var en eks allikevel. Og her sitter jeg igjen hjemme og skjønner ingenting. Jeg klarer nesten ikke å gråte, jeg bare eksisterer. Jeg har vondt i kroppen, puster tungt og bare ligger i sengen og kjenner på alt det vonde. Hvorfor gjør han dette mot meg? Vi hadde det jo så fint og vi var så forelsket. Vi planla barn, bo sammen, til og med ferien neste år var avgjort. Også gjør han dette mot meg, lar meg ligge her som et patetisk skall av et menneske som føler det totalt sviktet. Helvete!!!Kan jeg ikke bare bli sint i stedet, det hadde vært så mye enklere da!!

Jeg har et barn som heldigvis er på skolen i dag og i morgen, slik at jeg kan drukne meg selv I følelsene noen timer. Etterpå må jeg handle, hente barn, lage middag, late som jeg spiser og senere late som om jeg gjør de vanlige tingene. Jeg håper for alt at ikke barnet skal oppleve meg som noe mer enn litt fraværende og stille.

Jeg vet det blir bedre etterhvert, men akkurat nå klarer jeg ikke å se det. Jeg har barnet mitt og det tvinger meg til å holde meg oppe og i gang.

De har ingen barn, har aldri bodd sammen, hva i helvete skjedde?? Hun truer med å ta livet av seg om han kutter henne ut, og han leie,feige lille dritten går for enkleste løsning! Og her sitter jeg igjen alene og må takle det alene..Det føles ut som om kroppen holder på å revne og jeg er helt alene om det..

Hva jeg vil med dette? Vet ikke, men jeg vil vel kanskje bare tømme meg en eller annen plass..

Anonymous poster hash: 01c6d...bbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkar!! *klem*

Hvorfor? Nei, si det? Den tenkingen vil gjøre deg gal!!

Men vit dette: han har gjort deg en tjeneste!! Du ser det ikke nå, men du vil skjønne det etterhvert!

Du fortjener bedre! Og du skal ha en mann som elsker deg, og setter deg først! ALLTID!!

PS. Barn plukker opp det meste...., kom henne (ham?) litt i forkjøpet og si du ikke er helt i form, slapp, vondt i hodet el.l. Greit å ha noe litt "ufarlig" å henge det på foreløbig...

Anonymous poster hash: d1897...168

Skrevet

Fy faen for en situasjon.. Jeg skjønner godt at det er helt forjævlig.

Det verste som finnes er manipulerende ekser som vet hvilke knapper de skal trykke på for å trigge skyldfølelse.. Har lys til å si at han er med henne i en frykt for å få hennes skader på sine hender.. Hvem vet..

Unner deg ikke det der.. Husker så godt når eksen til kjæresten prøvde å manipulere han til å ikke bli sammen med meg.. For da hadde jo hun blitt alene, hvem skulle de ringe hvis hun kom ut for en ulykke, det var urettferdig at hun måtte være alene etc etc.. Han må våkne og se at eksen ikke er logisk! :-(

Anonymous poster hash: 1f7f8...fd6
Skrevet

Vær glad du er kvitt ham. En mann uten ryggrad tydeligvis. Si til barnet ditt at du er litt uggen og trenger hvile, sånn at du får være for deg selv litt. La ungen leke i gata med venner evt.

Det er kjipt, men det går over!

Anonymous poster hash: 1d327...097

Skrevet

Jeg vet om ei som også truet med selvmord om ikke typen kom tilbake til henne - eller i hvert fall hjalp henne til å komme over ham, som hun også sa. Han var DUMsnill, og prøvde. Nå har de vært gift i 20 år, han har vært ulykkelig i like mange år, men har ikke gått pga. barna. Han sier det selv, han har kastet bort livet sitt, men greide ikke tanken på å se barna sine mindre, så han har holdt ut. Angrer ikke pga. barna, men for sin egen del har han hatt det fælt. De hadde heller ikke barn eller hadde bodd sammen med henne da han opprinnelig avsluttet forholdet.

Hun er samme typen i dag. Tror hun er bedre enn andre, ser ned på andre, manipulerer alt og alle for å få ting slik hun vil.

Men det som er - mannen valgte det. Han kunne valgt anderledes om han hadde stått for egne valg og egne verdier. Han kunne sagt at hennes liv og helse var hennes ansvar, men han valgte å ikke stå opp for seg selv.

Du skal være glad du slipper å leve med en mann som ikke tar vare på det som betyr noe i livet, som ikke har ryggrad til å stå opp for seg selv. Du ville ikke blitt lykkelig med ham på sikt.

Anonymous poster hash: 6eb14...e4a
Skrevet

Takk,det hjelper litt å lese svar, til tross for at det er et anonymt forum på nett..

Jeg har bare så problemer med å forstå, hvordan kan han si at han er glad I meg og at jeg er drømmedamen og at alt er perfekt sammen med meg, også gjør han dette?? Jeg trenger bare å forstå, kanskje det hadde vært lettere da..Jeg har gitt han hele meg, vist sider og fortalt ting som ingen andre har fått sett og vite. Og han pisser på det som takk?..

Jeg vet bare ikke hvor jeg skal gjøre av meg, jeg har aldri hatt det så vondt før, det er slik at jeg ikke våger å kjenne ordentlig etter, for da er jeg redd jeg skal knekke helt..

Skrevet

Takk,det hjelper litt å lese svar, til tross for at det er et anonymt forum på nett..

Jeg har bare så problemer med å forstå, hvordan kan han si at han er glad I meg og at jeg er drømmedamen og at alt er perfekt sammen med meg, også gjør han dette?? Jeg trenger bare å forstå, kanskje det hadde vært lettere da..Jeg har gitt han hele meg, vist sider og fortalt ting som ingen andre har fått sett og vite. Og han pisser på det som takk?..

Jeg vet bare ikke hvor jeg skal gjøre av meg, jeg har aldri hatt det så vondt før, det er slik at jeg ikke våger å kjenne ordentlig etter, for da er jeg redd jeg skal knekke helt..

Tror du er som meg.... ekstremt behov for å forstå for å gå videre. Jeg har alltid vært slik, bare jeg forstår så får jeg knagger å henge det på og da er det så mye lettere å gå videre.

Men dette har også gjort at jeg har hengt igjen i følelsene for typer gang på gang på gang og ikke kommet meg videre. Jeg har kastet bort masse tid på det, dessverre.

Noe av den tøffeste leksen jeg har lært når det kommer til forhold er akkurat det. Om det blir slutt og jeg ikke forstår hva som har skjedd og ikke får noen svar, da er det faktisk greit. Jeg trenger ikke forstå. Men fy så langt inne den erkjennelsen sitter!

Tenk deg om. Du ønsker å forstå. Du føler du trenger å forstå. Du forstår ikke hvordan han kan gjøre det han gjør etter det dere har hatt sammen, alt dere planla, alt han sa og gjorde.

Men helt ærlig - spiller det noen rolle hvilke hensikter han har med å gjøre det han gjør?

Vil det endre på hans handlinger om du får vite hvorfor han har valgt å gjøre som han gjør?

Vil det endre noe som helst av det som er et faktum - at han har gått fra deg?

Nei, det gjør ingen forskjell. Han har dumpet deg på simpelt vis og gått tilbake til eksen uten en forklaring, han har i tillegg dratt på ferie med henne og driter i dine følelser. Uansett hva han tenker og føler så vil ikke det å forstå endre på dette faktum.

Og helt ærlig - er dette egenskaper du ønsker i en mann?

Nei - jeg vet hva du tenker nå - du tenker at han har jo ikke vært slik med deg mens dere var sammen.

Riktig det. Men nå har han vist seg at han har egenskaper og prioriteringer som ikke er forenelig med hva man skal ha når man er glad i noen og er i et forhold med en person.

Du MÅ forholde deg til realiteten. Og realiteten er at han har behandlet deg elendig nå. Det er nok å vite det. Du trenger ikke forstå noe mer enn akkurat det!

Sørg over det dere hadde sammen - det du trodde dere hadde sammen. For det du trodde dere hadde sammen var ikke slik du trodde det var. Hans ord mens dere var sammen var noe annet enn handlingene hans nå viser at han står for. Du har grunn til å sørge over det som du trodde var og som ikke blir. Men ikke gi denne mannen mer makt over livet ditt enn han fortjener. Han har behandlet deg elendig, han har gått tilbake til eksen. Du trenger ikke forstå mer enn akkurat det.

Hvis du greier å repetere dette for deg selv mange nok ganger så vil du se at det til slutt blir sterkere enn behovet for å forstå. Du innser plutselig at du forstår mer enn nok slik det er!

Hva han har tenkt eller ikke tenkt, hva han føler eller ikke føler, spiller ingen rolle. Du vet det du trenger å vite, han er ikke riktig mann for deg.

Hvis du greier å banke dette inn i hodet ditt så tar du et langt skritt fremover. Du trenger ikke forstå! Og det er helt greit å ikke forstå. Du vet nok slik det er!

Gjør ting som er gode for deg selv. Plei deg selv og kroppen din på beste måte. Skrubb, barber, krem, neglelakk, klær du føler deg vel i, litt sminke, hår... trening, spis mat som er bra for deg og gjør ting som du normalt gleder deg over!

Ikke kast bort mer tid enn nødvendig på følelsene for en fyr som ikke fortjener deg. Han trenger ikke være en dårlig mann, det er bare at dere to ikke passer sammen. Han har en del sider som ikke er forenelig med det livet du ønsker å leve.

Skrevet

Tror du er som meg.... ekstremt behov for å forstå for å gå videre. Jeg har alltid vært slik, bare jeg forstår så får jeg knagger å henge det på og da er det så mye lettere å gå videre.

Men dette har også gjort at jeg har hengt igjen i følelsene for typer gang på gang på gang og ikke kommet meg videre. Jeg har kastet bort masse tid på det, dessverre.

Noe av den tøffeste leksen jeg har lært når det kommer til forhold er akkurat det. Om det blir slutt og jeg ikke forstår hva som har skjedd og ikke får noen svar, da er det faktisk greit. Jeg trenger ikke forstå. Men fy så langt inne den erkjennelsen sitter!

Tenk deg om. Du ønsker å forstå. Du føler du trenger å forstå. Du forstår ikke hvordan han kan gjøre det han gjør etter det dere har hatt sammen, alt dere planla, alt han sa og gjorde.

Men helt ærlig - spiller det noen rolle hvilke hensikter han har med å gjøre det han gjør?

Vil det endre på hans handlinger om du får vite hvorfor han har valgt å gjøre som han gjør?

Vil det endre noe som helst av det som er et faktum - at han har gått fra deg?

Nei, det gjør ingen forskjell. Han har dumpet deg på simpelt vis og gått tilbake til eksen uten en forklaring, han har i tillegg dratt på ferie med henne og driter i dine følelser. Uansett hva han tenker og føler så vil ikke det å forstå endre på dette faktum.

Og helt ærlig - er dette egenskaper du ønsker i en mann?

Nei - jeg vet hva du tenker nå - du tenker at han har jo ikke vært slik med deg mens dere var sammen.

Riktig det. Men nå har han vist seg at han har egenskaper og prioriteringer som ikke er forenelig med hva man skal ha når man er glad i noen og er i et forhold med en person.

Du MÅ forholde deg til realiteten. Og realiteten er at han har behandlet deg elendig nå. Det er nok å vite det. Du trenger ikke forstå noe mer enn akkurat det!

Sørg over det dere hadde sammen - det du trodde dere hadde sammen. For det du trodde dere hadde sammen var ikke slik du trodde det var. Hans ord mens dere var sammen var noe annet enn handlingene hans nå viser at han står for. Du har grunn til å sørge over det som du trodde var og som ikke blir. Men ikke gi denne mannen mer makt over livet ditt enn han fortjener. Han har behandlet deg elendig, han har gått tilbake til eksen. Du trenger ikke forstå mer enn akkurat det.

Hvis du greier å repetere dette for deg selv mange nok ganger så vil du se at det til slutt blir sterkere enn behovet for å forstå. Du innser plutselig at du forstår mer enn nok slik det er!

Hva han har tenkt eller ikke tenkt, hva han føler eller ikke føler, spiller ingen rolle. Du vet det du trenger å vite, han er ikke riktig mann for deg.

Hvis du greier å banke dette inn i hodet ditt så tar du et langt skritt fremover. Du trenger ikke forstå! Og det er helt greit å ikke forstå. Du vet nok slik det er!

Gjør ting som er gode for deg selv. Plei deg selv og kroppen din på beste måte. Skrubb, barber, krem, neglelakk, klær du føler deg vel i, litt sminke, hår... trening, spis mat som er bra for deg og gjør ting som du normalt gleder deg over!

Ikke kast bort mer tid enn nødvendig på følelsene for en fyr som ikke fortjener deg. Han trenger ikke være en dårlig mann, det er bare at dere to ikke passer sammen. Han har en del sider som ikke er forenelig med det livet du ønsker å leve.

Oj! Og tusen takk! Det er akkurat slikt jeg trenger å høre,for du har helt rett. Det er bare vanskelig å "se" det der jeg er nå.

For saken er, og det er alt, er at han har reist med henne og latt meg sitte igjen her som en tulling. Han har reist og tatt et valg, og jeg må bare innfinne meg med det.

Det verste er at han håper at jeg kan tilgi han når han kommer tilbake, det sier jo hvor forvaklet syn han har på meg og mine følelser..

Skrevet

Oj! Og tusen takk! Det er akkurat slikt jeg trenger å høre,for du har helt rett. Det er bare vanskelig å "se" det der jeg er nå.

For saken er, og det er alt, er at han har reist med henne og latt meg sitte igjen her som en tulling. Han har reist og tatt et valg, og jeg må bare innfinne meg med det.

Det verste er at han håper at jeg kan tilgi han når han kommer tilbake, det sier jo hvor forvaklet syn han har på meg og mine følelser..

Tilgi kan du alltids gjøre for din egen del, det kan være viktig for deg også slik at du ikke bærer nag til ham for lenge. Men om du skal tilgi så er det for din egen del. Men glemme eller opprette kontakt med ham igjen, det kan han glemme ;)

Dropp kontakt med ham, si tydelig fra til ham at han tok valget sitt og at du forholder deg til det og går videre, og be ham respektere at dere ikke har noe med hverandre å gjøre.

Du vet nok til å komme deg videre, og ved å komme deg over ham så gir du også deg selv muligheten til å finne en mann som ER riktig for deg :)

Ta med deg det som var positivt i forholdet når du treffer neste mann. Jeg har f.eks. lært en del av min siste eks om hva som er viktig for meg, det var en del vi hadde sammen som jeg ikke har opplevd før. Jeg er takknemlig fordi han viste meg at slikt er mulig å oppleve. Og det tar jeg med meg videre, for det vil jeg oppleve med neste mann jeg møter :)

Og i mellomtiden har jeg gjort noen viktige oppdagelser i meg selv, jeg må bli tydeligere på hvem jeg er og hva som er viktig for meg i et forhold. Om en mann dropper meg så trenger jeg heller ikke forstå hvorfor. Som med min eks... hvordan kunne jeg tro at jeg skulle forstå når han ikke en gang selv forstod hvorfor han helt uten forvarsel dumpet meg? ;) I dag kan jeg smile av det. Jeg trenger ikke forstå. Jeg kan forholde meg til fakta, og jeg kan bli bevisst hva jeg selv gjør og hva jeg selv vil ha - og gå etter det.

Men greier du å tilgi ham, så er det det beste for din egen del. Men ikke gjør det for ham...

Skrevet

Jeg må bare si at det kan være at han overhode ikke er den du trodde heller.

Kan hende har det aldri vært slutt med henne han har holdt på med begge.

Eller han har jaktet på henne og hatt deg på vent..........

Jeg har hørt nok av menn gjennom åra som har fortalt at de ikke kan gå fra dama fordi hun sier at hun skal ta livet av seg om de går, uten at det har vært slik. Selvsagt finnes det damer som sier dette og enten mener det eller manipulerer.

Men det finnes også mange mannfolk som bruker det som unnskyldning, hvis de er utro eller angrer å ønsker å gå tilbake til exen de har forlatt etter at de har startet nytt forhold.

Da virker de ikke slemme men omsorgsfulle skal vite...........

De tar fra seg selv skylden og skyver den over på andre.

Og jeg ville ikke blitt veldig overrasket om han etter ferien kom krypende til deg, sier at han kun ble med for at hun ikke skulle skade seg selv og det er deg han elsker og forventer at du skal ta han tilbake og alt er tilbake i normalen igjen.

Og slik får han i pose og sekk.

Men som andre har sagt her spiller ikke noen rolle hvorfor han har gjort det han har gjort det, han har valgt å utsette deg for den smerten han har gjort. og han måtte være ganske så dum i hodet om han ikke skjønte at han med å gjøre dette utsetter deg for fortvilelse og å ha det vondt.

Du ligger hjemme og har det vondt og skal få livet til å fungere han koser seg med henne på ferie. Hold fast på den kunnskapen og la deg være trist så finn sinnet over det. Og prøver han å komme til deg igjen HUSK hvilke valg han gjorde og hva det gjorde med deg.

En mann som elsker deg, som bryr seg om deg, vil ikke med viten å vilje utsette deg for noe slikt.

Anonymous poster hash: 19595...534
Skrevet

Jeg tror jeg bare er litt lammet ennå, for hadde det vært en annen, hadde jeg sett det på samme måte som dere. Men akkurat nå er det som om jeg er helt borte..Har hentet barnet og slått til med noe så avansert som suppe til middag. Jeg orker ikke tanken på å bruke energi på å finne på noe, og lage det..Jeg prøver å tulle og være som vanlig, men det er hardt akkurat nå..

Han et feig, og han har reist på ferie med eksen, det er det jeg sier til meg selv hele tiden..Jeg må bare fortsette med det, en gang må det bare gå opp for meg..

Skrevet

Jeg tror jeg bare er litt lammet ennå, for hadde det vært en annen, hadde jeg sett det på samme måte som dere. Men akkurat nå er det som om jeg er helt borte..Har hentet barnet og slått til med noe så avansert som suppe til middag. Jeg orker ikke tanken på å bruke energi på å finne på noe, og lage det..Jeg prøver å tulle og være som vanlig, men det er hardt akkurat nå..

Han et feig, og han har reist på ferie med eksen, det er det jeg sier til meg selv hele tiden..Jeg må bare fortsette med det, en gang må det bare gå opp for meg..Anonymous poster hash: 01c6d...bbc

Uffa meg! Men du, du har jo all rett til å sørge! Og til å etterhvert bli fly forbannet ;)

Skrevet

Jeg gleder meg til jeg blir forbanna, nå er jeg bare..

Trodde virkelig at jeg hadde funnet drømmemannen, har hatt min del av idioter, men han viste seg å være den verste av dem alle! Han er feig, han er råtten og han er uærlig!! Han er en pitteliten lort av et vesen som ikke fortjener at jeg bruker et eneste sekund mer på han! Himmel hvor dum jeg er!

Skrevet

Eksen min drev et dobbeltspill med meg og ei til. Sa vel ca det samme til oss begge. Men når alt kom til alt var det meg han ville ha. Brukte bare hu andre til reserve fordi jeg ikke var sikker på om jeg ville ha ham. Så da jeg sa jeg ville prøve, så dumpet han henne tvert (jeg fikk ikke viteom henne før i ettertid) og hadde ikke noe problem med det.

Senere kom det jo frem fordi hun var så desperat etter kontakt og få ham tilbake. Og da sa han rett ut at han bare hadde brukt henne for å slippe å være ensom og at han tenkte hun kunne være grei å være sammen med om jeg ikke ville. Hun fortalte også at han hadde sagt at det var kun henne han ville ha, ville gifte seg og få barn med, elsket henne osv..

Dumpet ham ikke lenge etter dette.. hun tok ham ikke tilbake heller 😂

Enkelte har ikke samvittighet!

Anonymous poster hash: 993c3...e03

Skrevet

Eksen min drev et dobbeltspill med meg og ei til. Sa vel ca det samme til oss begge. Men når alt kom til alt var det meg han ville ha. Brukte bare hu andre til reserve fordi jeg ikke var sikker på om jeg ville ha ham. Så da jeg sa jeg ville prøve, så dumpet han henne tvert (jeg fikk ikke viteom henne før i ettertid) og hadde ikke noe problem med det.

Senere kom det jo frem fordi hun var så desperat etter kontakt og få ham tilbake. Og da sa han rett ut at han bare hadde brukt henne for å slippe å være ensom og at han tenkte hun kunne være grei å være sammen med om jeg ikke ville. Hun fortalte også at han hadde sagt at det var kun henne han ville ha, ville gifte seg og få barn med, elsket henne osv..

Dumpet ham ikke lenge etter dette.. hun tok ham ikke tilbake heller

Enkelte har ikke samvittighet!

Anonymous poster hash: 993c3...e03

Ikke at jeg unnskylder han(min) på noen måte, men han har vært så ærlig hele veien, fortalt meg masse om henne og vi har felles venner, så det er ingenting som skulle tilsi at dette skulle skje..Jeg fatter det bare ikke, ikke en plass i kroppen hadde jeg sett dette komme..

Jeg har bare lyst å kaste opp, og gjennom hele ettermiddagen og kvelden har jeg plutselig måtte løpe på badet for da bare begynner jeg å gråte. Jeg hater han og det han har gjort mot meg, jeg fortjener det bare ikke!

Skrevet

Nå skriver han at han hater dette, at han savner meg, at han er utrolig glad i meg og bare vil at jeg skal være lykkelig..

Dette blir bare bedre og bedre..

Skrevet

Send han en melding å si at han har tatt et valg du ønsker ikke høre fra han igjen.

Og slutter han ikke gjør deg sev sterk og blokker han.

Si at alt han sier er sant, si han ro med henne for han var redd hun skulle ta livet sitt hvis ikke, si han egentlig elsker deg og bare deg og savner deg................

Si du tilgir og tar han tilbake når han kommer hjem.

Hva skjer neste gang hun sier at om han ikke kommer til henne eller drar noe sted med henne så tar hun livet av seg, om alt skulle være sant så har han allikevel vist at han løper til henne når hun sier slikt.

Og om hun får han til å reise bort fra den han elsker tror du da hun ikke også får han i seng under turen?

Snakker han sant vil du aldri kunne stole på at han er der hos deg han vil alltid løpe til henne om hun truer litt..........

Du vil alltid komme i andre rekke og du vil ha en utro tufs, med lite vett i skolten som kjæreste.

Og snakker han ikke sant, ja da leker han med deg (og muligens henne) for å få i pose og sekk eller for å sikre at han har noen om den andre faller fra. og siden du vet at han er med henne nå vil jeg si at hun er første prioritet for han.

Ser ikke hvordan denne mannen skulle på noen måte være bra for deg samme hva som ligger bak oppførselen hans.

Du har barn å ta deg av, vær sterk, kom deg gjennom dette og ikke kast bort mer tid på denne mannen. Jo mer kontakt dere har jo vanskeligere er det for deg å komme over det og å gå videre med livet.

Anonymous poster hash: 19595...534
Skrevet

Godt mulig han virkelig mener det, men kan du noensinne føle deg 100% trygg på han igjen??

For min del ville grunnleggende tillit og trygghet vært borte, og det er ulevelig....

Bare det å bli brutalt kastet til side for en eks han liksom var ferdig med... Uansett hva hun måtte true med/lokke med, så har han egen vilje som kun han råder over!

Og han valgte henne! Feil? Sikkert, men ta konsekvensen! Gjort er gjort!

Skrevet

Godt mulig han virkelig mener det, men kan du noensinne føle deg 100% trygg på han igjen??

For min del ville grunnleggende tillit og trygghet vært borte, og det er ulevelig....

Bare det å bli brutalt kastet til side for en eks han liksom var ferdig med... Uansett hva hun måtte true med/lokke med, så har han egen vilje som kun han råder over!

Og han valgte henne! Feil? Sikkert, men ta konsekvensen! Gjort er gjort!

Jeg er ganske sikker på at han mener det han sier, og det gjør dette enda vanskeligere. Jeg kan derimot ikke ta han tilbake, han har ødelagt alt, både meg og det vi kunne hatt sammen..

Jeg må bare komme meg opp igjen, ta en dusj og prøve å spise. Har bare lullet meg ned i dritten siden lørdag. Nå er det nok!

Skrevet

Og han valgte henne! Feil? Sikkert, men ta konsekvensen! Gjort er gjort!Anonymous poster hash: d1897...168

Jeg er ganske sikker på at han mener det han sier, og det gjør dette enda vanskeligere. Jeg kan derimot ikke ta han tilbake, han har ødelagt alt, både meg og det vi kunne hatt sammen..

Jeg må bare komme meg opp igjen, ta en dusj og prøve å spise. Har bare lullet meg ned i dritten siden lørdag. Nå er det nok! Anonymous poster hash: 01c6d...bbc

Det er det!! Stå på!

Ting ordner seg alltid! Kanskje ikke helt som du trodde, men etterhvert til det bedre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...