Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Savner å spille The Sims Living it up. Kan man laste det ned noe sted?? Anonymous poster hash: 42d13...507
PersilleBlomst Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Hvis du har lastet ned uTorrent får du vel lastet det ned på TPB? :-) Vet ikke hvor dreven du er på PC men The Sims Complete Collection koster ikke så mye heller, får det sikkert på CDon.com med kjapp levering EA hadde en gratiskampanje på TS2 så hvis du eier noen av The Sims 2 kan du ta kontakt med dem og få ta i The Sims 2 Complete Collection
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 Hvis du har lastet ned uTorrent får du vel lastet det ned på TPB? :-) Vet ikke hvor dreven du er på PC men The Sims Complete Collection koster ikke så mye heller, får det sikkert på CDon.com med kjapp levering EA hadde en gratiskampanje på TS2 så hvis du eier noen av The Sims 2 kan du ta kontakt med dem og få ta i The Sims 2 Complete Collection Jeg hadde alt lastet ned på min gamle pc, men har ikke noe på min nye. Så må starte "from scratch" :/ Har du en god veiledning? Anonymous poster hash: 42d13...507
rytme Skrevet 22. juni 2015 #4 Skrevet 22. juni 2015 du kan prøve å søke på livin' large. det er samme spillet som livin' it up tror jeg. kanskje det ikke er på norsk da.
PersilleBlomst Skrevet 22. juni 2015 #5 Skrevet 22. juni 2015 Hvis du har lastet ned uTorrent får du vel lastet det ned på TPB? :-) Vet ikke hvor dreven du er på PC men The Sims Complete Collection koster ikke så mye heller, får det sikkert på CDon.com med kjapp levering EA hadde en gratiskampanje på TS2 så hvis du eier noen av The Sims 2 kan du ta kontakt med dem og få ta i The Sims 2 Complete Collection Jeg hadde alt lastet ned på min gamle pc, men har ikke noe på min nye. Så må starte "from scratch" :/ Har du en god veiledning? Anonymous poster hash: 42d13...507 Hadde personlig bestilt det på nett et eller annet sted men om du googler "utorrent client" så kan du laste ned her https://thepiratebay.vg/torrent/6878292/The_Sims_1__The_Complete_Collection_%5BFULL%5D__Games4theworld_
PersilleBlomst Skrevet 22. juni 2015 #6 Skrevet 22. juni 2015 Bruksanvisning videre derfra skal følge med torrenten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå