Gå til innhold

Hva er det inni dunposene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er dun ;) men er de like varme som hvilken som helst annen dundyne?

Anonymous poster hash: a4557...f39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert varmere siden de går rundt hele barnet. Sønenn vår holder seg iallefall varm i dunposer.

Anonymous poster hash: 3f2f6...8ae

Skrevet

Sikkert varmere siden de går rundt hele barnet. Sønenn vår holder seg iallefall varm i dunposer. Anonymous poster hash: 3f2f6...8ae

Jeg tenker mer på om man velger å sy en selv, så er en vanlig dunpose et like godt alternativ?

Skrevet

En vanlig dunDYNE....

Skrevet

Sikkert varmere siden de går rundt hele barnet. Sønenn vår holder seg iallefall varm i dunposer. Anonymous poster hash: 3f2f6...8ae

Jeg tenker mer på om man velger å sy en selv, så er en vanlig dunpose et like godt alternativ?

Ja det vil jeg tro men tipper bare :) hva er alternativene?

Skrevet

Jeg tenker mer på om man velger å sy en selv, så er en vanlig dunpose et like godt alternativ?Anonymous poster hash: a4557...f39
Ja det vil jeg tro men tipper bare :) hva er alternativene?Anonymous poster hash: 3f2f6...8ae
Har ikke sett på det enda, men fikk så lyst til å sy en selv!

Skrevet

Jeg tenker mer på om man velger å sy en selv, så er en vanlig dunpose et like godt alternativ?Anonymous poster hash: a4557...f39
Ja det vil jeg tro men tipper bare :) hva er alternativene?Anonymous poster hash: 3f2f6...8ae
Har ikke sett på det enda, men fikk så lyst til å sy en selv!

Vurderte det selv og tenkte da å bruke dun. Tror ikke at fiber er like varmt. Har du funnet oppskrift?

Skrevet

Har ikke sett på det enda, men fikk så lyst til å sy en selv! Anonymous poster hash: a4557...f39
Vurderte det selv og tenkte da å bruke dun. Tror ikke at fiber er like varmt. Har du funnet oppskrift? Anonymous poster hash: 3f2f6...8ae
Nei, dun er nok best..! Har ingen oppskrift, men er mye å finne på nettet.

Ellers tenkte jeg å sy den slik at den passer akkurat oppi vognbagen, tar det vel litt etter fantasien. Sydde vårpose til eldste for halvannet år siden. Ellers har jeg en ferdig Easygrow å måle etter hvis det trengs :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...