Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Jeg sitter og googler og styrer nå. Vi får baby i september og jeg vil finne ut hvilken pose jeg skal ha. Førstemann kom på våren og da brukte jeg bare en vogndyne, så jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe nå😊 Vi bor i Lørenskog og det blir ikke megakaldt, men likevel kaldt nok. Har en bugaboo cameleon 3 etter førstemann og må ha noe som passer i den. Kommer til å kjøre til barnehagen, har dere erfaringer med dunposer til bilstolen? Det er ikke så langt, men langt nok til at det ikke blir varmt i bilen. Hva brukte dere? Anonymous poster hash: 672a0...5f3
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Vi skal nok bruke easygrow. Men får i begynnelsen av nov Anonymous poster hash: 1a052...c39
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 Fødte i oktober og kjøpte en easygrow med forelengerdel. Han er blir 2 år i år og passet den ennå når jeg pakket den bort for sommeren. Anonymous poster hash: 241ad...98f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå