Gå til innhold

Ammepute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du om en billig en?

Anonymous poster hash: 92394...ace

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kid har til 399 eller noe slikt. 

Anonymous poster hash: 841ff...1c5
Skrevet

Kid har til 399 eller noe slikt.  Anonymous poster hash: 841ff...1c5

Ok

Skrevet

Kid har til 399 eller noe slikt.  Anonymous poster hash: 841ff...1c5

Men ikke online?

Skrevet

Vet ikke om den er på nettbutikken. Så det når jeg var innom der i helgen. 

Anonymous poster hash: 841ff...1c5
Skrevet

Jollyroom har jo masse billig.. Jeg kjøpte en billig en men gudbedre så irriterende stoff. Har ikke født ennå men stoffet absorberer absolutt alt av lo, støv og kattehår og limer seg fast til sengetøyet som borrelås når jeg bruker den som støttepute om natten! Umulig å snu seg eller rørepå den uten å måtte ta av dyna og så flytte den og legge dyna på igjen :legrine:

Ikke kjøp denne http://www.jollyroom.no/produkter/baby-trold-ammepute-hippo

Skrevet

Jollyroom har jo masse billig.. Jeg kjøpte en billig en men gudbedre så irriterende stoff. Har ikke født ennå men stoffet absorberer absolutt alt av lo, støv og kattehår og limer seg fast til sengetøyet som borrelås når jeg bruker den som støttepute om natten! Umulig å snu seg eller rørepå den uten å måtte ta av dyna og så flytte den og legge dyna på igjen :legrine:

Takk for advarsel!

Skrevet

Takk for advarsel!

No problem! Men de har mange forskjellige rimelige ammeputer :) Etter å ha prøvd den billige tror jeg at jeg har lyst til å prøve ErgoBaby sin i stedet og heller legge litt penger i det.. Skal ha flere barn på sikt (håper jeg) uansett!

Skrevet

Vi har kid sin. Kostet 250 eller noe sånt. Kjempefornøyd!

Skrevet

Jeg hadde en fra LEGO eller noe forrige gang. Veldig fornøyd, men den måtte hives siden vi ikke tok vare på den etterhvert (ga den til hunden bla.a.....)

Men tenker sånn 299-599 maks. Så nå at de har endel billig på Ellos, noen som har prøvd Baby Dan kanskje?

Skrevet

Tror jeg stikker innom KID ved første anledning og kjenner litt på puta hvis de har den.

Skrevet

Barnashus har en del på 50%. Koster 199kr nå

Anonymous poster hash: 83154...a80

Skrevet

Babydan sine er gode :)

Anonymous poster hash: 14c67...9de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...