Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Vi har vært sammen i to år, og vi har hatt/har et fantastisk sexliv med sex ca hver dag. Vi er fantasifulle og leker. Potensen hans har alltid vært veldig bra. Han ble stiv på 5 sekunder og holdt ut en halv evighet. Nå, plutselig har har blitt helt slapp før vi rekker å ha samleie. Jeg kan suge, slikke og pirre, men han blir plutselig bare helt slapp. Det sliter på selvtilliten min, men selvfølgelig mest på han selv. Noe som aner hva dette kan være? Han har ikke noe press på seg, ingen spesielle situasjoner på jobb, og det er heller ikke noe annet som har endret seg. Kanskje han bare ikke tenner på meg mer? Jeg har ikke lagt på meg, jeg veier 53 kg. Jeg dusjer og steller meg hver dag. Liker å pynte meg osv. Anonymous poster hash: 250e3...b2c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Det er nok kun han dette gjelder. Har ikke noe med deg å gjøre. Det er en psykisk greie og dess mer dere stresser med det dess verre blir det for han fordi han blir mer og mer bevisst på det. Anonymous poster hash: 56743...641
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 Hvis han hadde sluttet å tenne på deg antar jeg han ville trukket seg mer unna også før potensen ble et merkbart problem. Han ville rett og slett vært merkbart mindre interessert i sex. Dette kan ha både fysiske og psykiske årsaker. Hvis det vedvarer ville jeg oppsøkt lege. Dumt hvis dere skal få ødelagt sexlivet hvis det er hjelp å få. Anonymous poster hash: 4975f...988
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #4 Skrevet 22. juni 2015 Jeg har ikke stresset han med det, tror jeg i alle fall. Jeg har bare lagt meg i armen hans og strøket og kost på han, og sagt at det er ok. Han derimot snur seg rundt og blir merkbart påvirket av det. Jeg er redd for at det skal bli en psykisk greie som han blir mer og mer redd for, og at det da bare vil fortsette mer og mer. Anonymous poster hash: 250e3...b2c
Sint naken biltyv Skrevet 22. juni 2015 #5 Skrevet 22. juni 2015 Menn ser jo på potensen som en stor del av manndommen sin. Han mister jo en stor del an manndommen sin, så om du syns det er ok eller driter han nok i. Gå til legen, han må få hjelp stakkars.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #6 Skrevet 22. juni 2015 Har han startet på medisin av noe slag? Overraskende mange medisiner kan være drepen på potensen... og hvis det ikke er svaret bør han absolutt gå til legen. Ellers bør dere ta en god samtale hvor du trygger ham på at du overhode ikke bryr deg, at dere kan bruke leketøy så han fint greier å tilfredsstille deg uansett. Det kan sitte dypt i psyken og trikset er å komme vekk fra det at han stresser med det. I det øyeblikket han ikke bryr seg om at den visner selv, kan problemet være løst ☺ Anonymous poster hash: 1754a...6fe
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #7 Skrevet 22. juni 2015 Det første han bør gjøre er å utelukke at det er en medisinsk årsak til det. Husj til legen med han 😊 Anonymous poster hash: c1301...391
Elina Skrevet 22. juni 2015 #8 Skrevet 22. juni 2015 Ikke for å skremme med å miste potensen kan være et av de første tegnene til kardiovaskulære problemer. Forkalkning og plakk i blodårene kan ofte vises der først ved ereksjonssvikt. http://nutritionfacts.org/topics/erectile-dysfunction/ http://nutritionfacts.org/2014/05/20/pills-vs-diet-for-erectile-dysfunction/ Har mannen din gått på lavkarbo?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #9 Skrevet 22. juni 2015 Min mann hadde også en periode da vi var i 20 åra, men det gikk seg til av seg selv. Nå er vi i slutten av 30 åra og aldri noen problemer der i gården. Anonymous poster hash: 12d8e...48a
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #10 Skrevet 22. juni 2015 Har dere det bra i forholdet ellers også? Ikke for å skremme deg, men min mistet potensen (antagelig av psykiske årsaker) i samme perioden som det viste seg at han hadde sex med en annen. Tror han hadde dårlig samvittighet ovenfor meg, som var like forelska og lysten på ham. Ellers ville jeg sjekket om han har begynt på medisiner, evt tatt en prat med legen. Hvor gammel er han? - kan det være noe psykisk? (Antidepressiva er en killer!) Anonymous poster hash: 41b4e...3c0
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #11 Skrevet 22. juni 2015 Han har ikke begynt på noen nye medisiner, og han bruker heller ingen. Tar en sjelden gang en paracet. Han er svært aktiv. Type går 1-2 mil hver dag, pluss at han har en aktiv jobb. Godt trent fysisk altså. Vi har hatt våre opp og nedturer i forholdet, men vi er i en god periode nå, og har vært det det siste året. Det var mest det første året som var litt turbulent. (Pga avstand mellom oss osv, men nå bor vi sammen, så det problemet er løst.) Han var faktisk nettopp hos legen, fordi han har fått noen sår i hodebunnen. Det ble tatt mange blodprøver og alt viste at alt er normalt. Han tok ikke opp potens problemene da, for da var de enda ikke kommet. Det begynte først for et par uker siden. Jeg merker at dette sliter på han. Han er mer stille enn normalt, og han er lei seg. Jeg sa til han i dag, før han reiste på jobb, at han ikke skulle tenke noe mer på det, at det går over og at jeg elsker han uansett hva. Man kan aldri si aldri, men jeg kan ikke forestille meg at han er utro. Ikke har han tid til det, og jeg stoler på han. Jeg vet at han elsker meg mer enn noe annet. Jeg håpte bare at det var noen som kunne gi meg noen tips til hva jeg kan gjøre. Avstå helt fra sex en stund? Kan det være en idé, slik at "prestasjons angsten" (om det er det det har blitt) blir litt glemt? Dette ER et problem for meg. Jeg er avhengig av å ha et godt sexliv, og jeg har aldri før hatt så god sex med noen som han. Vi spøkte ofte med det før, at han i alle fall ikke hadde problemer med ereksjonen og at det aldri kom til å være noe problem. Litt ironisk å tenke på nå. Jeg har absolutt ikke gitt uttrykk ovenfor han at dette skuffer meg, men inni meg så føler jeg at han ikke lenger tenner på meg. 😟 Anonymous poster hash: 250e3...b2c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #12 Skrevet 22. juni 2015 Hvordan trur du mannen har det Hi når du sliter så mye? Dette er mye verre for mannen og du burde sende han til legen! Min mann mistet potensen ut av det blå. Legen har ikke funnet noe feil, men med Viagra på resept så er sexlivet vårt like bra, men det tok mannen et år å kommet over nederlaget. Falt meg ikke en tanke at det var noe feil med meg. Du burde jobbe med usikkerheten din Hi. Anonymous poster hash: ee9df...637
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #13 Skrevet 22. juni 2015 Jeg vet selvfølgelig at han sliter mer med dette enn meg, og det sa jeg vel også i hovedinnlegget? Og nei, jeg burde egentlig ikke jobbe mer med selvbildet/selvtilliten min, for den er det ikke noe i veien med. Jeg er selv fornøyd med utseende mitt! (Gud forby at man sier sånt her inne, men) og selvfølelsen min stikker langt dypere enn kun utseende. Men ja, selvfølgelig streifer tanken meg, om det er meg mannen ikke tenner på, er det så rart? Det hjelper ikke meg om 10 menn vil ha meg, om ikke den jeg elsker tenner på meg. Men innerst inne så vet jeg vel at det nok er andre grunner, jeg vet bare ikke hva. Anonymous poster hash: 250e3...b2c
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #14 Skrevet 23. juni 2015 Fortsett å kos dere som vanlig. Ikke mas med suging eller andre ting for å få den opp. De gangene vi hadde litt problemer, eller han riktigere sagt, så hendte det jeg koste med meg selv foran han, noe som tenner han max. Plutselig var hele potensproblemet glemt, fordi jeg ikke fokuserte på ham, men på meg selv. Det gikk fremdeles litt opp og ned, men etter hvert som han så at potensproblemet ikke hindret meg/oss i nytelse, så ordet det seg sakte, men sikkert av seg selv. Jeg ville latt dette gå sin gang en liten stund, evt undersøkt det hos lege om han er bekymret selv. Kun han vet om det sitter i hodet eller kroppen. Vis at du elsker ham og nyter ham selv om penisen har en liten nedtur. Er dere heldige kvikner den til igjen. Anonymous poster hash: 41b4e...3c0
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #15 Skrevet 23. juni 2015 Kan han være deprimert? Anonymous poster hash: fbb0c...884
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #16 Skrevet 23. juni 2015 Jeg tror nok ikke at han er deprimert. Han/vi har et greit liv, uten store problem av noe slag. Han er på godt humør og fungerer som normalt. Anonymous poster hash: 250e3...b2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå