Gå til innhold

Å bli student igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal forhåpentligvis bli student til høsten igjen. Det er ca 15 år siden sist, så jeg antar at ting har forandret seg litt. Hvordan bør jeg forberede meg? Har alle laptoper eller ipader e.l på forelesning? Dette gjelder universitet. Hvordan er det på kollokvier? Uff, jeg føler meg helt ute her...

Anonymous poster hash: 77166...952

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette avhenger av type studie! Bare møt opp på første forelesning så finner du fort ut av dette :) selv ville jeg anbefalt penn og papir på forelesning da pc med sosiale medier er alt for forstyrrende. Lykke til med studier!

Anonymous poster hash: 5009d...c77

Skrevet

Er nettopp ferdig med en høyskoleutdannelse og de ønsket ikke at vi hadde pc og slikt på forelesninger. Blyant og papir :) Hos oss la de ut alle forelesningene da,vet ikke om de gjør det alle plasser. Alt dette vil du få beskjed om i begynnelsen :)

Lykke til! :)

Skrevet

Våre forelesere la ut powerpointene på forhånd så vi kunne printe de ut og bruke som grunnlag for notatene vi skrev. Det var forventet at vi hadde pc, men ikke underforelesningen. Det er bare forstyrrende. Møt opp med penn, papir og en god 7. sans til å notere datoer og frister i, så går det nok greit :)

Skrevet

Supert! Takk. Jeg storgleder meg!!

Anonymous poster hash: 77166...952

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...