Gå til innhold

Er ketllebells bra trening?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger å trene styrke i tillegg til å løpe. Og det er mange videoer på nett med kettlebells. Syns det ser gøy ut. Noen med erfaring?

 

Anonymous poster hash: 98e6c...9b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:)

 

Anonymous poster hash: 98e6c...9b4

Skrevet

Ja veldig bra! Trener bare med det hjemme.

 

Anonymous poster hash: 88531...f78

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med å trene med kettlebell. Hvis du har iPad har Lauren Brooks en app som er god :trene:



Anonymous poster hash: 9ddf7...b98
Skrevet

Kettelbells er bare vekter med en litt annen fasong enn de tradisjonelle. Helt grei styrketrening. Husk å gjøre øvelsene langsomt for å få med deg alle de små musklene. Pass på holdningen (rygg, nakke osv)



Anonymous poster hash: c2b8f...00a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...