Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Trenger å trene styrke i tillegg til å løpe. Og det er mange videoer på nett med kettlebells. Syns det ser gøy ut. Noen med erfaring? Anonymous poster hash: 98e6c...9b4
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Ja veldig bra! Trener bare med det hjemme. Anonymous poster hash: 88531...f78
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #4 Skrevet 22. juni 2015 Jeg er veldig fornøyd med å trene med kettlebell. Hvis du har iPad har Lauren Brooks en app som er god Anonymous poster hash: 9ddf7...b98
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #5 Skrevet 22. juni 2015 Kettelbells er bare vekter med en litt annen fasong enn de tradisjonelle. Helt grei styrketrening. Husk å gjøre øvelsene langsomt for å få med deg alle de små musklene. Pass på holdningen (rygg, nakke osv) Anonymous poster hash: c2b8f...00a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå