Gå til innhold

HVA HJELPER mot sorte prikker (HUDORMER!!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj altså!! Fullt av på nesa:'( Hvordan får jeg de bort?

Vil ikke ha noe som bare lager flere i lengden, og forverrer problemet...

Hva kan dibbere anbefale?

Anonymous poster hash: f71cf...22f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes en maske som er svart. Ta den på området som trengs å dra av . Det er jæsla ubehagelig men den fjerner problemet :-)

Skrevet

Start med å kjøperen ansiktsmaske med skrubb. Skrubb, skrubb og atter skrubb. Dette vil ta vekk noen og åpne porer.

Deretter lønner det seg å dampe ansiktet, vask med glovarmt vann eller hold ansiktet over damp. Dette åpner porene ytterligere. Ta en nål å stikk i de sorte prikkene, før du går igang med å klemme dem ut.

Anonymous poster hash: 98c9c...ce9

Skrevet

Uansett hva du gjør vil de alltid komme tilbake igjen. Beste forebyggende du kan gjøre, for å holde antall og størrelse på et minimun, er å jevnlig skrubbe huden. (Pluss vanlig rens hver dag)

Anonymous poster hash: cffd1...d5a

Skrevet

Du over her var litt voldsom da.

Resultatet vil bli rimelig hoven nese om hun skal klemme dem ut, skrubbe å skrubbe annsiktet.

Uff...

Anbefaler på det varmeste den ansikts masken, vet den fungerer å selv om det ikke er deilig er det ikke vondt heller. Å litt enklere enn metoden over!

Skrevet

Jeg var hos en hudpleier for å "blackheads"...fy så vondt det var. Hun brukte ansiktsmaske, dampa ansiktet og klemte ut med hjelp av spesiel nål. Jeg hadde blåmerker på nesen i 4-5 uker etter behandling, resultatet ble bra i hvert fall etter at blåmerkene var borte. Men som sagt, det var vondt. Tror jeg skal teste ut den svarte masken neste gang. 

Anonymous poster hash: cd45e...1a9
Skrevet

Det som hjelper er jevnlig eksfoliering med skrubb eller vaskeklut etterfulgt av et produkt som inneholder BHA (salisylsyre).

Anonymous poster hash: 9de40...429

Skrevet

Du kan få antibiotika hvis det er svært voldsomt

Anonymous poster hash: d3044...662

Skrevet

Jeg har en bak på ene skulderbladet, jeg rekker den ikke ordentlig og har hatt den i flere år nå..Forslag til å få den vekk? Det er rett og slett en liten bul der..

Anonymous poster hash: d0d00...021

Skrevet

Komedoner bør behandles forsiktig for å unngå dannelse av grov hud (ser ut som stoore porer/søkk i huden som aldri forsvinner).

Det beste en kan gjøre er å klemme forsiktig de verste komedonene, og forebygge at de kommer tilbake med Dalacin, salisylsyre og jevnlig skrubb av huden. Ytterst viktig med godt daglig stell av huden, samt å ikke fingre og ta på problemområdene med annet enn omtrent sterile hender!

Altså:

1. Varm opp ansiktet og åpne porene med enten en varm dusj/damp eller lignende.

2. Eksfolier den våte huden forsiktig med feks en ren skrubbehanske.

3. Klem forsiktig der du MÅ, med helt RENE hender.

4. Rens huden med egnet ansiktsrensemiddel.

5. Påfør Dalacin/produkt med salisylsyre.

Anonymous poster hash: 1eefa...5fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...